Laur nowoczesności, Gazele Biznesu, Przedsiębiorstwo Fair Play, Złoty towar, Perły Polskiej Gospodarki - to tylko przykładowe nagrody przyznawane polskim firmom każdego roku. Do tego dochodzą nagrody w innych kategoriach, takie jak Fryderyki czy Perła Medycyny.
Czy przyznawanie tak wielu nagród ma jeszcze jakiś sens, czy naprawdę budują one prestiż i wizerunek laureatów$5946 Jak pisze autor książki Nagrody biznesowe:,,Współczesne nagrody to temat doniosły i niedużo poważny zarazem.
Jak bowiem można poważnie traktować zjawisko, które urosło do wręcz karykaturalnych wymiarów$5947". A jednocześnie ludzie i producenta chcą być zauważani i doceniani zarówno przez swoje środowisko zawodowe, jak i poprzez konsumentów ich produktów czy usług.
Na to pole minowe wchodzi z ostrym piórem autor, z wykształcenia i zamiłowania antropolog, co daje mu unikatową perspektywę na to, co naprawdę i co na niby dzieje się w pełnym emocji świecie tytułowych,,nagród biznesowych".
Książka stanowi rzadkie połączenie atrakcyjnej opowieści o biznesie z dużą dawką wiedzy i danych. Przeczytaj ją, zanim ogłosisz kolejny konkurs lub zgodzisz się zostać laureatem! Dr Paweł Krzyworzeka - teoretyk organizacji i antropolog kulturowy.
Pracuje jako adiunkt w Katedrze Zarządzania w Społeczeństwie Sieciowym i Cyfrowym Akademii Leona Koźmińskiego. Stypendysta Fulbrighta. Pracował na Uniwersytecie Warszawskim, Uniwersytecie Cornella (USA) oraz w Państwowym Muzeum Etnograficznym w Warszawie.
Współredaktor naczelny czasopisma,,Tamara: Journal for Criti-cal Organization Inquiry".