Wycena przedsiębiorstwa
Wycena przedsiębiorstwa
Wycena przedsiębiorstwa

Wycena przedsiębiorstwa

62,30 zł

Wyjątkowa promocja dla Ciebie!

Najlepszą ofertę przygotował TaniaKsiazka.pl w cenie 62,30 zł

Przeszukaliśmy wiele sklepów on-line w bazie aby wyszukać najbardziej korzystną ofertę specjalnie dla Ciebie. Wycena przedsiębiorstwa Poltext z kategorii biznes, ekonomia kupisz w cenie 62,30 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Wyświetlona wota 62,30 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Biznes, ekonomia
  • Poltext
  • 9788375616477
  • Marek Panfil, Andrzej Szablewski
  • Poltext

Opis Wycena przedsiębiorstwa

Wycena przedsiębiorstwa jest nierozerwalnie związana z dążeniem do maksymalizacji jego wartości. Celem spółki jest pomnażanie kapitałów własnych, co wymaga sformułowania i wdrażania długoterminowej strategii budowania jej wartości. Podstawowe znaczenie ma przy tym ekonomiczna wartość przedsiębiorstwa, poprzez którą rozumiemy jego zdolność do generowania wolnej gotówki. Akcent jest zatem położony na przyszłość, a nie na przeszłość, oraz na realne przychody, a nie zysk księgowy. Celem książki jest prezentacja teorii, modeli i metod wyceny w powiązaniu z praktyką wyceny spółek kapitałowych. Rozważania rozpoczynamy od szczegółowego przedstawienia różnych ujęć i rodzajów kategorii wartości $1587 od historyczno-filozoficznych po ekonomiczne. Historia i współczesność skłania do konkluzji, że wycena jest równocześnie teorią (jako jedna z wyjściowych i najważniejszych części Value Based Management), jak i sztuką opartą na doświadczeniu i intuicji wyceniających. Trzeba jednak mieć całkowitą świadomość,użycie choćby najlepszych teorii, metod i narzędzi nie musi (zwłaszcza w niedługim okresie) odzwierciedlać rzeczywistej wyceny rynkowej informacji aktywów. Marek Panfil, Andrzej Szablewski Podyplomowe Studium Zarządzanie Wartością firmy Podyplomowe Studium Metody Wyceny Spółki Kapitałowej OPINIE Książka jest zbiorem tekstów, które wszystkie razem i każdy z osobna są genialnym przykładem łączenia wysokiej, wnikliwej fachowości z umiejętnością zaciekawienia odbiorcy. Jest to dzieło równocześnie naukowe, jak i w najlepszym tego słowa znaczeniu popularne. Pokazuje panoramę zagadnień, których znajomość i zrozumienie upraszcza odnajdywanie się w coraz bardziej niełatwych realiach globalnej gospodarki. Inwestorzy giełdowi znajdą w tej książce inspiracje dla własnej refleksji na temat podstaw kształtowania się wartości przedsiębiorstw i na pewno bogatą wiedzę pozwalającą im krytycznie oceniać własne decyzje inwestycyjne. Dr Ludwik Sobolewski, Prezes Zarządu, Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie SA Książka gromadzi w 24 rozdziałach cenne dane, które każdemu menedżerowi dają asumpt do poszukiwania wartości w swoim przedsiębiorstwie. Teoria, a zwłaszcza przekazane przykłady praktyczne wzbogacają prezentowane zagadnienia, które przedstawione w przystępny sposób stanowią rewelacyjne kompendium wiedzy dla studentów, pracowników naukowych, a także praktyków. Z chęcią sięgam do tej publikacji, by zgłębić swoją wiedzę w zakresie wyceny oczekiwań inwestorów czy także określenia wpływu wartości klienta na wartość zarządzanego przedsiębiorstwa. Zwłaszcza podane modele opcji rzeczywistych mogą być w większym stopniu użytkowane w wycenie przedsiębiorstw w branży ascetyczncowej. Dr inż. Herbert Wirth, Prezes Zarządu, KGHM Polska Miedź SA Nareszcie mam w ręku książkę, w języku polskim, którą mogę z pełnym przekonaniem polecać jako kompleksowy podręcznik do wycen - od spółek po wartości niematerialne i prawne. Jej zaletą jest z całą pewnością mnogość poruszanych tematów i przedstawienie wykorzystania rozmaitych podejść i metod wyceny do niepowtarzalnych sytuacji. Jako ciekawostkę można potraktować przykład wyceny klubu piłkarskiego. Atrakcyjne są też dwa teksty poświęcone wycenie przedsiębiorstw działających w branży surowcowej - KGHM (miedź) i Exxon Mobil (ropa). Jacek Socha, Wiceprezes, a także Partner PwC w Polsce poręczny przewodnik po tematyce wyceny i wartości. Książka jest szczególnie konkretnie osadzona w realiach polskich, a wiedza teoretyczna jest wzbogacona wieloma przykładami i studiami przypadków. Obowiązkowa lektura również dla finansistów i uczestników rynku kapitałowego. Dr hab. Michał Wrzesiński, Prof. SGH, Prezes Zarządu, Dom Maklerski Navigator SA Akademia wyceny w pigułce. Wykład o fundamentach wartości i metodach wyceny przedsiębiorstw. Przykłady wycen: Exxon Mobil, KGHM, Jutrzenka, Mieszko, Infovide Matrix, K2 Internet, Gino Rossi, klub piłkarski Juventus Turyn. Z recenzji prof. Dr hab.

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Wycena przedsiębiorstwa
Kategoria Biznes, ekonomia
Marka Poltext
ISBN 9788375616477
Autor Marek Panfil, Andrzej Szablewski
Wydawnictwo Poltext
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 62,30 zł
Najwyższa cena 62,30 zł
W bazie od 25.10.2022
Data aktualizacji 14.05.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcja monitorowania historii cen pozwala na ocenę wartości towaru w czasie.

Nie udało się pobrać archiwalnych danych cenowych dla tego produktu. Proszę spróbuj ponownie w późniejszym czasie.

Recenzje / opinie

Podziel się swoją opinią o tym produkcie! Twoje doświadczenie może pomóc innym użytkownikom.

Jeszcze nikt nie ocenił Wycena przedsiębiorstwa. Bądź pierwszy i dodaj swoją opinię!

Znalezione oferty w bazie

Do kwot pokazanych niżej dla Wycena przedsiębiorstwa Poltext nie wliczono ewentualnych kosztów wysyłki. Zanim wybierzesz, gdzie dokonać zakupu, koniecznie zapoznaj się z opiniami na temat sklepu i zapoznaj sie z warunkami dostawy. Lista sklepów z ofertami jest okresowo aktualizowana co jakiś czas, około raz na kilka - kilkanaście minut.

  • Wycena przedsiębiorstwa (oferta z TaniaKsiazka.pl)

    Wycena przedsiębiorstwa Sklep on-line
    ★★★★★
    62,30 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Biznes, ekonomia Poltext

Produkty powiązane

Intryguj - sam horn
Poltext

Inne z kategorii Biznes, ekonomia

Instytut praktycznej edukacji Kto zabiera twoje pieniądze
Instytut Praktycznej Edukacji
Bankowość wczoraj i dziś Białas małgorzata, mazur zbigniew
Białas Małgorzata, Mazur Zbigniew
Współpraca z dostawcami w przedsiębiorstwach społecznie odpowiedzialnych
Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego
...