Koncepcja big data jest traktowana jako jeden z komponentów leżących u podstaw idei Przemysłu 4.0. Bez dwóch zdań zjawiska te silnie wzajemnie na siebie wpływają. Współczesne procesy produkcyjne generują coraz więcej informacji - zwykle słabo ustrukturyzowanych, powstających strumieniowo w czasie rzeczywistym.
Metody big data zezwalają na poręczne ich używanie dzięki zapewnieniu możliwości gromadzenia, przetwarzania i analizy. Informacje takie stają się następnie bezkompromisowcem w zarządzaniu nie tylko właściwą produkcją, ale także ogólnie - organizacją.
To dane są coraz ważniejszym paliwem dla całej gospodarki. Idea Przemysłu 4.0 jest osią linii wydawniczej, lecz - ukazując koncepcję big data - niezbędne jest wyjście poza zarządzanie wyłącznie procesami produkcyjnymi i odniesienie jej także do innych aspektów zarządzania.
Tytuł Big data w zarządzaniu Autor Jędrzej Wieczorkowski,Iwona Chomiak-Orsa,Ilona Pawełoszek Wydawnictwo PWE EAN 9788320824728 ISBN 9788320824728 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Zarządzanie liczba stron 310 Format 16x23.5x1.6 cm Rok wydania 2021 Oprawa Miękka Wydanie 1 Waga 0.48 kg