Ekonomia menedżerska to idealnie opracowany podręcznik, w którym przedstawiono najważniejsze problemy decyzyjne, przed jakimi stają współcześni menedżerowie. Autorzy odwołują się w nim do najnowszych osiągnięć wiedzy w dziedzinie zarządzania, a także wykorzystują je w analizie głównych obszarów ekonomii menedżerskiej.
Pokazują, w jaki sposób metody i narzędzia analizy ekonomicznej powinny być wykorzystywane przy podejmowaniu słusznych i adekwatnych decyzji. Podręcznik ten, ze względu na kompleksowość i klarowność rozważań oraz liczne przykłady, stanowi wartościową pomoc dla studentów kierunków ekonomicznych, organizacji i zarządzania w wyższych uczelniach, a także dla uczestników kursów doskonalących umiejętności menedżerskie.
Tytuł Ekonomia menedżerska Autorzy William F.samuelson, Stephen G.marks Wydawnictwo PWE EAN 9788320817768 ISBN 9788320817768 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Ekonomia ilość stron 928 Format 16.2x23.7x4.3 cm Rok wydania 2009 Oprawa Miękka Wydanie 2 Waga 1.275 kg