Łańcuchy wartości w zarządzaniu organizacjami. wyzwania innowacyjno-kryzysowe Pwe
Łańcuchy wartości w zarządzaniu organizacjami. wyzwania innowacyjno-kryzysowe Pwe
Łańcuchy wartości w zarządzaniu organizacjami. wyzwania innowacyjno-kryzysowe Pwe

Łańcuchy wartości w zarządzaniu organizacjami. wyzwania innowacyjno-kryzysowe Pwe

46,24 zł

Specjalna promocja dla Ciebie!

Najkorzystniejszą ofertę przygotował TaniaKsiazka.pl w cenie 46,24 zł

Przejrzeliśmy bazę sklepów on-line w bazie aby wyszukać najbardziej korzystną ofertę dla Ciebie. Łańcuchy wartości w zarządzaniu organizacjami. wyzwania innowacyjno-kryzysowe Pwe PWE z kategorii biznes, ekonomia kupisz w cenie 46,24 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Przedstawiona kwota 46,24 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Biznes, ekonomia
  • PWE
  • 9788320824353
  • broszurowa
  • Beata Skowron-Grabowska
  • PWE
  • 226
  • 2021

Opis Łańcuchy wartości w zarządzaniu organizacjami. wyzwania innowacyjno-kryzysowe Pwe


Kreowanie łańcuchów wartości uznaje się za konsekwencję zwiększania współpracy międzyorganizacyjnej w gospodarce. Współpraca generuje nowe płaszczyzny decyzyjne w organizacjach powodując zmiany jakościowe w zarządzaniu łańcuchami wartości. Ich istota koncentruje się na procesach dodawania wartości dla klienta, który jest równocześnie pierwszym ogniwem i podmiotem generowania łańcuchów wartości. Wymagają one wyszczególnionia na zasoby przedsiębiorstw tworzących organizacje wielopodmiotowe o charakterze łańcuchów i uwzględnienia uwarunkowań i wyzwań rynkowych. Ważnym zagadnieniem jest integracja zasobów w łańcuchu wartości, która na bazie potencjałów kapitałowych przedsiębiorstw, poprzez współpracę badawczo – rozwojową i progresywność wpływa na produktywność i konkurencyjność organizacji na rynku. Rynek precyzuje wyzwania dla zarządzania łańcuchami wartości przez przedstawienie oferty nowych produktów i usług dla klientów wraz z generowaniem nowych potrzeb. Pozycja klientów zyskuje nowy wymiar wartości identyfikowany z innowacjami wartości, występującymi w zarządzaniu łańcuchami wartości.
Procesy zarządzania łańcuchami wartości łączą krańcowo zróżnicowane zjawiska w relacjach łańcuchowych, Charakter relacji determinuje z jednej strony wzrost wartości, ale z drugiej strony istnieje możliwość wywołania zdarzeń negatywnych – kryzysowych. Konsekwencje kryzysowe wywołują ograniczenie zakresu działalności, zmniejszenie liczby podmiotów w łańcuchach wartości, a także likwidację działalności łańcuchów wartości. Zagrożenia i konsekwencje kryzysowe są inspiracją do działań w sferze zarządzania kryzysowego bazującego na potencjale niszczącym, ale też stwarzającym okazje dla łańcuchów wartości.
Zarządzanie kryzysowe zapoczątkowane i wykonywane w okresie dezorganizacji formuje szansę stabilizacji oraz rozwoju łańcucha wartości w wyniku podejmowania właściwych decyzji. W procesie decyzyjnym pokaźne jest określenie prawidłowego modelu zarządzania kryzysowego, który jest dobrany do warunków rynkowych, a także priorytetów łańcuchów wartości.Łańcuchy wartości mają szanse przezwyciężenia kryzysów na bazie analiz kontekstualnych wyzwań i wskazań na opcjonalne wybory. Dotyczą one problematyki jednostajnego zarządzania organizacjami, w tym łańcuchy wartości, ze względu na ich potencjał zasobowy, progresywność, a także kreowanie wartości dla klienta – konsumenta wartości.

jednostajne zarządzanie powinno zapewnić integrację celów ekonomicznych, naturalnych i społecznych. Procesy integracyjne w wielu sytuacjach gwarantują eliminację czynników kryzysogennych i pokonanie kryzysu wraz z wyznaczeniem bazy stabilnego rozwoju w działaniach łańcuchów wartości. Uwzględnienie współpracy międzyorganizacyjnej oraz wymogów zrównoważonego rozwoju pozwala na w zarządzaniu łańcuchami wartości generowanie efektów - wartości dla klientów – konsumentów. Wartość kreuje zasadniczą opcję w zarządzaniu organizacjami, umożliwiającą wzrost pozycji konkurencyjnej łańcuchów wartości na rynku.
Tytuł Łańcuchy wartości w zarządzaniu organizacjami. Wyzwania innowacyjno-kryzysowe Autor Beata Skowron-Grabowska Wydawnictwo PWE EAN 9788320824353 ISBN 9788320824353 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Zarządzanie ilość stron 226 Format 16.3x23.5x1 cm Rok wydania 2021 Oprawa Miękka Wydanie 1 Waga 0.3 kg

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Łańcuchy wartości w zarządzaniu organizacjami. wyzwania innowacyjno-kryzysowe Pwe
Kategoria Biznes, ekonomia
Marka PWE
ISBN 9788320824353
Oprawa broszurowa
Autor Beata Skowron-Grabowska
Wydawnictwo PWE
Ilość stron 226
Rok wydania 2021
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 46,24 zł
Najwyższa cena 46,24 zł
W bazie od 20.02.2021
Data aktualizacji 15.05.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcja śledzenia historii zmian cen pozwala na porównanie wartości towaru na przestrzeni czasu.

Przepraszamy, ale na chwilę obecną nie ma dostępnych informacji o historii cen produktu.

Recenzje / opinie

Podziel się z nami swoją opinią o tym produkcie! Twój komentarz może pomóc innym użytkownikom.

Na chwilę obecną brak recenzji Łańcuchy wartości w zarządzaniu organizacjami. wyzwania innowacyjno-kryzysowe Pwe. Bądź pierwszym, który dodaje opinię!

Znalezione oferty w bazie

Ewentualne koszty dostawy dla Łańcuchy wartości w zarządzaniu organizacjami. wyzwania innowacyjno-kryzysowe Pwe PWE nie są wkalkulowane w ceny prezentowanych poniżej ofert. Podczas wyboru miejsca zakupu, zapoznaj się z reputacją firmy i weź pod uwagę dodatkowy koszt związany z wysyłką. Katalog propozycji cenowych jest okresowo odświeżana co jakiś czas, około raz na kilka - kilkanaście minut.

  • Łańcuchy wartości w zarządzaniu organizacjami. wyzwania innowacyjno-kryzysowe Pwe (oferta z TaniaKsiazka.pl)

    Łańcuchy wartości w zarządzaniu organizacjami. wyzwania innowacyjno-kryzysowe Pwe Sklep on-line
    ★★★★★
    46,24 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Biznes, ekonomia PWE

Produkty powiązane

Inne z kategorii Biznes, ekonomia

Instytut praktycznej edukacji Kto zabiera twoje pieniądze
Instytut Praktycznej Edukacji
Bankowość wczoraj i dziś Białas małgorzata, mazur zbigniew
Białas Małgorzata, Mazur Zbigniew
Współpraca z dostawcami w przedsiębiorstwach społecznie odpowiedzialnych
Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego
...