progresywny podręcznik ukazujący w głównej mierze podstawy marketingu. Przedstawiono w nim m.in. Niektóre nowe zagadnienia dotyczące: wykorzystywania marketingu w zróżnicowanych sytuacjach rynkowych, wartości klienta, zarządzania działalnością marketingową, sprawności i wydajności działalności marketingowej, a także organizacji i audytu działań marketingowych. Opracowanie posiada równocześnie ugruntowaną wiedzę wspartą doświadczeniem kilkudziesięciu lat użytkowania marketingu na świecie, jak i wiedzę wypracowaną w ostatnich latach. Zrozumienie i systematyzację opisywanych zagadnień ułatwia modułowy układ treści.
Książka jest dedykowana dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych, uczestników studiów podyplomowych w zakresie problematyki zarządzania i marketingu, a także programów MBA, wykładowców szkół wyższych i nauczycieli przeciętnych szkół ekonomicznych oraz praktyków gospodarczych.
Autorami podręcznika są pracownicy Katedry Rynku i Marketingu Szkoły Głównej Handlowej oraz Katedry Marketingu Akademii Leona Koźmińskiego, posiadający szerokie doświadczenie ergonomiczne wynikające ze współpracy z wieloma przedsiębiorstwami i organizacjami. Są oni współautorami znanych w Polsce i renomowanych książek z dziedziny marketingu, takich jak Strategie marketingowe, sprawność marketingu, a także Koszty i efekty działań marketingowych.
Uzupełnieniem podręcznika MARKETING. Koncepcja wydajnych działań jest przygotowana poprzez ten sam zespół autorski książka MARKETING. Kluczowe pojęcia i użyteczne wykorzystania. Publikacja ta, stwarzając spójną całość z podręcznikiem, posiada między innymi przykłady z rynku, praktyczne wskazówki i zestawienia dla menedżerów, omówienia i koncepcje rozproszone w literaturze przedmiotu i zagadnienia wykraczające poza treść podręcznika, na przykład współpraca przedsiębiorstwa z agencjami badawczymi i reklamowymi, finansowe aspekty marketingu czy koncepcje upraszczające pisanie prac dyplomowych.
Podtytuł: Koncepcja efektywnych działań
ISBN: 9788320819472
Kod paskowy: 9788320819472
Autorzy: Praca zbiorowa
Redakcja: Garbarski Lechosław
Wydanie: 1
Rok wydania: 2011
Kod wydawcy: 20234
Miejscowość: Warszawa
ilość stron: 356
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 16.0x23.5cm
Głębokość (mm): 20
Waga: 0.63
Język oryginału: polski
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka
Książka jest dedykowana dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych, uczestników studiów podyplomowych w zakresie problematyki zarządzania i marketingu, a także programów MBA, wykładowców szkół wyższych i nauczycieli przeciętnych szkół ekonomicznych oraz praktyków gospodarczych.
Autorami podręcznika są pracownicy Katedry Rynku i Marketingu Szkoły Głównej Handlowej oraz Katedry Marketingu Akademii Leona Koźmińskiego, posiadający szerokie doświadczenie ergonomiczne wynikające ze współpracy z wieloma przedsiębiorstwami i organizacjami. Są oni współautorami znanych w Polsce i renomowanych książek z dziedziny marketingu, takich jak Strategie marketingowe, sprawność marketingu, a także Koszty i efekty działań marketingowych.
Uzupełnieniem podręcznika MARKETING. Koncepcja wydajnych działań jest przygotowana poprzez ten sam zespół autorski książka MARKETING. Kluczowe pojęcia i użyteczne wykorzystania. Publikacja ta, stwarzając spójną całość z podręcznikiem, posiada między innymi przykłady z rynku, praktyczne wskazówki i zestawienia dla menedżerów, omówienia i koncepcje rozproszone w literaturze przedmiotu i zagadnienia wykraczające poza treść podręcznika, na przykład współpraca przedsiębiorstwa z agencjami badawczymi i reklamowymi, finansowe aspekty marketingu czy koncepcje upraszczające pisanie prac dyplomowych.
Podtytuł: Koncepcja efektywnych działań
ISBN: 9788320819472
Kod paskowy: 9788320819472
Autorzy: Praca zbiorowa
Redakcja: Garbarski Lechosław
Wydanie: 1
Rok wydania: 2011
Kod wydawcy: 20234
Miejscowość: Warszawa
ilość stron: 356
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 16.0x23.5cm
Głębokość (mm): 20
Waga: 0.63
Język oryginału: polski
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka