Zadowolenie przyszłego klienta to najważniejszy cel działalności biznesowej i równocześnie cel monografii pt. Metody i techniki projektowania innowacji, kolejnej pozycji w procesu Nauka i Praktyka Innowacji.
Książka jest przeglądem metod planowania i projektowania innowacji, które zostały zaprezentowane z perspektywy rozważań teoretycznych i zilustrowane przykładami ich używania w praktyce biznesu. Autorzy uwzględnili wielowymiarowy charakter innowacji i złożoność procesu projektowania innowacji od opracowania i rozwoju strategii technologicznej w przedsiębiorstwie, przez projektowanie otwartych innowacji i podejścia popytowego w projektowaniu innowacji, po projektowanie zmian w wytwarzaniu.
W książce zawarto studia przypadków obrazujące rozmaite przykłady użycia metod i technik projektowania innowacji w praktyce i wyrózniono, jak przyczyniły się one do sukcesu prezentowanych przedsięwzięć biznesowych.
Monografia powinna zainteresować specjalistów, którzy już dzisiaj albo w przyszłości chcą tworzyć postępowe produkty, usługi lub procesy i wdrażać je w praktyce przemysłowej, i pracowników uczelni, doktorantów i studentów.
Tytuł Metody i techniki projektowania innowacji Autorzy Dorota Jelonek, Aleksander Moczała Wydawnictwo Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne EAN 9788320824025 ISBN 9788320824025 Kategoria Literatura, Ekonomia ilość stron 244 Format 240x175 mm Rok wydania 2020 Oprawa broszurowa