Autor podejmuje kluczowy dla nauk społecznych, a w ich ramach dla nauk o zarządzaniu, problem rozwoju przedsiębiorstw, którego rozwiązanie wymaga użycie odpowiedniej strategii innowacji. Problem podjęty poprzez Autora uważam za szczególnie atrakcyjny i ważny równocześnie z naukowego, jak i użytecznego punktu widzenia. Autor zaprezentował obfity przegląd literatury. Uwzględnił aktualny stan wiedzy i wykazał się umiejętnościami dobrego przeprowadzenia badań i opracowania jego wyników.
Z recenzji prof. Dr hab. Joanny Paliszkiewicz
W świetle niesłabnącego zainteresowania problematyką innowacji i wskazywanej poprzez teoretyków i praktyków potrzeby uzasadnienia efektywności wysiłków organizacyjnych związanych z ich tworzeniem podjęta w przedłożonej do oceny monografii problematyka nacechowana jest walorami nowości i oryginalności. W szczególności powodują to optymalnie zidentyfikowane, zrozumiane i wyjaśnione w jej treści zjawiska wskazujące na możliwość kształtowania procesu tworzenia innowacji w środowisku organizacyjnym. Zaprezentowane wyniki badań w aspekcie dotychczasowego stanu badań w tym obszarze pokazują w sposób jednoznaczny wkład Autora w rozwój nauk o zarządzaniu. Z kolei wskazane implikacje poręczne (menedżerskie) stanowią pokaźne przesłanie dla przedstawicieli praktyki gospodarczej, a wyodrębnione obszary działań doskonalących mogą w przyszłości być adekwatnie rozwinięte na etapie aplikacji w konkretnych organizacjach, biorąc pod uwagę specyfikę ich działalności.
Z recenzji prof. Dr. Hab. Jarosława Karpacza
Tytuł Projektowanie strategii innowacji Autor Mariusz Sołtysik Wydawnictwo PWE EAN 9788320824308 ISBN 9788320824308 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Biznes ilość stron 192 Format 16x23.6x1.1 cm Rok wydania 2021 Oprawa Miękka Wydanie 1 Waga 0.356 kg