We współczesnym świecie rośnie znaczenie kapitału ludzkiego w kreowaniu wartości firm i budowaniu długotrwałej przewagi konkurencyjnej, bez względu na dziedzinę i oryginalne warunki ich działania. Menedżerowie i eksperci poszukują więc sposobów podniesienia jakości kapitału ludzkiego, koncentrując swoje starania na kwalifikacjach pracowników i efektywności ich pracy.
Ważnym czynnikiem, na podstawie którego kształtują się szczególnie dziś pożądane postawy, takie jak zaangażowanie, innowacyjność, chęć ustawicznego rozwoju, skłonność do dzielenia się wiedzą, aktywne uczestnictwo w procesie zmian, jest poziom satysfakcji zawodowej osiąganej poprzez pracownika.znaczna część zawartych w książce rozważań jest poświęcona okresowym badaniom i pomiarom poziomu satysfakcji zawodowej pracownika – kwestiom wyjątkowo ważnym z punktu widzenia jednocześnie menedżera, jak i pracodawcy.
Autorka ukazuje zweryfikowaną w praktyce, kompleksową metodę diagnozowania poziomu i czynników menedżerowie mają realny wpływ, dlatego w książce znalazły się także dane na temat sposobów produktywnego kształtowania poziomu satysfakcji zawodowej.Książka jest asygnowana dla studentów uczelni kierunków ekonomicznych oraz menedżerów i przedsiębiorców.
Tytuł Satysfakcja zawodowa pracowników kreator kapitału ludzkiego Autor Juchnowicz Marta Wydawnictwo PWE EAN 9788320821505 ISBN 9788320821505 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Ekonomia ilość stron 174 Format 16.2x23.8x1.1 cm Rok wydania 2014 Oprawa Miękka Wydanie 1 Waga 0.316 kg