Trzecie wydanie książki Strategia organizacji gromadzi pionierskie ujęcie problematyki strategii producenta, integrując dorobek praktyki i wielu dyscyplin naukowych. Autor dokonał przeglądu głównych koncepcji strategii organizacji, a także przedstawił metody strategicznej diagnozy otoczenia i samej marki, procedury budowy i wdrożenia strategii w konkretnych sytuacjach rynkowych, w których działają obecnie producenta światowe i polskie.
Połączenie perfekcyjnego przeglądu teorii z wieloma stosownie dobranymi studiami przypadków znikomych i sporych firm produkcyjnych i usługowych, międzynarodowych i lokalnych oraz komunikatywny język i wartki tok narracji są ogromnymi walorami tej książki.
Książka jest obowiązkową lekturą i przewodnikiem dla menedżerów i doradców, słuchaczy studiów podyplomowych i studentów wyższych lat studiów zarządzania i ekonomii.
ISBN: 9788320821659
Kod paskowy: 9788320821659
Autorzy: Obłój Krzysztof
Wydanie: 3
Rok wydania: 2014
Kod wydawcy: 20234
Miejscowość: Warszawa
ilość stron: 414
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 16.5x23.5cm
Głębokość (mm): 21
Waga: 0.59
Język oryginału: polski
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka
Połączenie perfekcyjnego przeglądu teorii z wieloma stosownie dobranymi studiami przypadków znikomych i sporych firm produkcyjnych i usługowych, międzynarodowych i lokalnych oraz komunikatywny język i wartki tok narracji są ogromnymi walorami tej książki.
Książka jest obowiązkową lekturą i przewodnikiem dla menedżerów i doradców, słuchaczy studiów podyplomowych i studentów wyższych lat studiów zarządzania i ekonomii.
ISBN: 9788320821659
Kod paskowy: 9788320821659
Autorzy: Obłój Krzysztof
Wydanie: 3
Rok wydania: 2014
Kod wydawcy: 20234
Miejscowość: Warszawa
ilość stron: 414
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 16.5x23.5cm
Głębokość (mm): 21
Waga: 0.59
Język oryginału: polski
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka