This book contains practical steps business users can take to implement data management in a number of ways, including data governance, data architecture, master data management, business intelligence, and others. It defines data strategy, and covers chapters that illustrate how to align a data strategy with the business strategy, a discussion on valuing data as an asset, the evolution of data management, and who should oversee a data strategy. This provides the user with a good understanding of what a data strategy is and its limits.Critical to a data strategy is the incorporation of one or more data management domains. Chapters on key data management domains-data governance, data architecture, master data management and analytics, offer the user a practical approach to data management execution within a data strategy. The intent is to enable the user to identify how execution on one or more data management domains can help solve business issues.This book is intended for business users who work with data, who need to manage one or more aspects of the organization's data, and who want to foster an integrated approach for how enterprise data is managed. This book is also an excellent reference for students studying computer science and business management or simply for someone who has been tasked with starting or improving existing data management.
Literatura obcojęzyczna
Springer International Publishing AG
Springer international publishing ag Modern data strategy
582,09 zł
Wyjątkowa okazja dla Ciebie!
Najlepszą propozycję przygotował Libristo.pl w cenie 582,09 zł
Idź do sklepu
Przeszukaliśmy bazę internetowych sklepów w bazie Docero aby wyszukać najbardziej korzystną ofertę dla Ciebie. Springer international publishing ag Modern data strategy Springer International Publishing AG z kategorii literatura obcojęzyczna kupisz w cenie 582,09 zł w sklepie Libristo.pl. Kwota 582,09 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.
Zobacz wszystkie oferty ...Opis Springer international publishing ag Modern data strategy
Specyfikacja produktu
Specyfikacja Springer international publishing ag Modern data strategy | |
---|---|
Kategoria | Literatura obcojęzyczna |
Marka | Springer International Publishing AG |
ISBN | 9783319886985 |
Oprawa | miękka |
Ilość stron | 263 |
Rok wydania | 2019 |
Aktualnych ofert | 1 |
Najniższa cena | 582,09 zł |
Najwyższa cena | 582,09 zł |
W bazie od | 10.01.2024 |
Data aktualizacji | 21.11.2024 |
Opinia użytkowników | - |
Nasza recenzja | - |
Rekomendacja sklepu | Libristo.pl |
Historia cen
Funkcja monitorowania historii cen pozwala użytkownikowi na porównanie wartości produktu w czasie.
Nie udało się uzyskać archiwalnych danych na temat cen dla produktu Springer international publishing ag Modern data strategy (Literatura obcojęzyczna). Proszę spróbuj ponownie w późniejszym czasie.
Nie udało się uzyskać archiwalnych danych na temat cen dla produktu Springer international publishing ag Modern data strategy (Literatura obcojęzyczna). Proszę spróbuj ponownie w późniejszym czasie.
Recenzje / opinie
Podziel się z innymi swoją opinią o produkcie! Twój komentarz może pomóc innym użytkownikom.
Obecnie nie posiadamy recenzji dla tego produktu. Twój komentarz może być pierwszy!
Obecnie nie posiadamy recenzji dla tego produktu. Twój komentarz może być pierwszy!
Znalezione oferty w bazie
W cenach propozycji dla Springer international publishing ag Modern data strategy Springer International Publishing AG, pokazanych na poniższej liście, nie uwzględniono możliwych kosztów dostarczenia towaru. Zanim wskażesz miejsce zakupu, zapoznaj się z oceną firmy i uwzględnij koszt wysyłki/dostawy. Aktualizacja listy sklepów następuje co kilka minut.
-
Springer international publishing ag Modern data strategy (w sklepie Libristo.pl)
★★★★★582,09 złKategoria w sklepie Libristo.pl: Literatura obcojęzyczna Springer International Publishing AG
Produkty powiązane
Inne z kategorii Literatura obcojęzyczna
87,50 zł
New amer library The cinderella pact
37,45 zł
Ronin. the witcher Panini comics
91,90 zł
Colour of magic Colin smythe ltd
Przeglądaj produkty z sekcji literatura obcojęzyczna najpopularniejszych producentów:
Popularne marki:
Literatura obcojęzyczna
Bloomsbury Publishing,
Literatura obcojęzyczna
Cambridge University Press,
Literatura obcojęzyczna
Createspace Independent Publishing Platform,
Literatura obcojęzyczna
Harper Collins Publishers,
Literatura obcojęzyczna
Independently Published,
Literatura obcojęzyczna
John Wiley & Sons Inc,
Literatura obcojęzyczna
Little, Brown Book Group,
Literatura obcojęzyczna
Oxford University Press,
Literatura obcojęzyczna
Penguin Books,
Literatura obcojęzyczna
Taylor & Francis Ltd