- zagrożonych dysleksją
- ze skrzyżowaną lateralizacją
- z trudnościami w nauce języka
Zadania zawarte w książce uczą kontrolowania wzrokiem realizowanych czynności, naśladowania ruchu, organizowania czynności od strony lewej do prawej, precyzji posługiwania się dominującą ręką, powiększają pole widzenia, rozwijają koordynację wzrokowo - ruchową.
Ćwiczenia przygotowują do samodzielnego rysowania linii poziomych i pionowych, rysowania kółek, figur geometrycznych.
Dziecko po każdym etapie powinno samodzielnie (na oddzielnej kartce), rysować linie, figury i wzory.
Zadania rozwijają umiejętności wzrokowe, motoryczne, sekwencyjne, pamięć i koordynację wizualnie-ruchową.
Ćwiczenia te są {pomocn|przydatn)e w terapii logopedycznej, reedukacyjnej.Zeszyty te można wykorzystać do codziennej pracy z dzieckiem, w przedszkolu i w szkole.
Zeszyt: oprawa miękka, format A4
Środek: 88 stron czarno-białych z perforacją (do wyrywania)