Program Terapia ręki od A do Z ma na celu ograniczenie problemów dzieci z pisaniem ręcznym i przygotowanie maluchów do nabycia tej umiejętności. Przeznaczony jest dla rodziców i pedagogów, wychowawców pracujących z dziećmi w wieku przedszkolnym, u których występują trudności grafomotoryczne. Może dodatkowo posłużyć jako materiał treningowy przed rozpoczęciem nauki pisania.
Połącz punkty to czwarta część zestawu Terapia ręki… Składa się z 14 kart z ćwiczeniami. Zadaniem dziecka jest łączenie punktów w kolejności, inicjując od tego oznaczonego cyfrą 1. Dziecko na początku może tylko wskazywać palcem poszczególne cyfry i liczby, a następnie przy użyciu mazaka, pisaka, ołówka, kredki może zespoić wszystkie kropki ze sobą. Połączone punkty utworzą obrazek, który maluch może pokolorować. Celem ćwiczenia jest kształtowanie dobrej postawy, polepszenie chwytu u dziecka, poprawa koordynacji optycznie-ruchowej, dopasowanie siły chwytu do narzędzia pisarskiego, poprawa rotacji w przedramieniu oraz usprawnienie wyizolowanych ruchów palców i doskonalenie liczenia, kształtowanie wyobraźni i poszerzanie słownictwa.
Połącz punkty to czwarta część zestawu Terapia ręki… Składa się z 14 kart z ćwiczeniami. Zadaniem dziecka jest łączenie punktów w kolejności, inicjując od tego oznaczonego cyfrą 1. Dziecko na początku może tylko wskazywać palcem poszczególne cyfry i liczby, a następnie przy użyciu mazaka, pisaka, ołówka, kredki może zespoić wszystkie kropki ze sobą. Połączone punkty utworzą obrazek, który maluch może pokolorować. Celem ćwiczenia jest kształtowanie dobrej postawy, polepszenie chwytu u dziecka, poprawa koordynacji optycznie-ruchowej, dopasowanie siły chwytu do narzędzia pisarskiego, poprawa rotacji w przedramieniu oraz usprawnienie wyizolowanych ruchów palców i doskonalenie liczenia, kształtowanie wyobraźni i poszerzanie słownictwa.