Dwudziestodwuletni Galen mieszka z matką w odosobnionej, otoczonej sadami owocowymi starej rezydencji w Kalifornii. Ojca nie zna, przemocowy dziadek nie żyje, a babcia powoli traci pamięć. Żadne z nich nie pracuje, utrzymują się z rodzinnego majątku, na który czyhają siostra matki Helen i jej siedemnastoletnia córka Jennifer. Kiedy w pięcioro wyruszają na kilka dni wspólnego, rodzinnego odpoczynku, długo skrywane emocje wybuchają.
David Vann po raz kolejny zaskakuje i szokuje, pokazując nam Galena. Zaprasza czytelników do odwiedzenia zakamarków umysłu tego rozgorączkowanego, niestabilnego psychicznie bohatera, który powoli osuwa się w szaleństwo.
Vann ma niezwykły dar obrazowania surowej rzeczywistości rodziny, którą trzymają przy sobie nienawiść i przemoc. Fascynująca, nieprzystępna do zapomnienia lektura.
"Library Journal"
Odważna i nieprzeciętna… "Brud" prezentuje nam coś nieprzewidzianego i zaskakującego. Szczegóły, jak za każdym razem u Vanna, są oddane nadzwyczajnie.
"San Francisco bronicle"
David Vann jest mistrzem pisania o najciemniejszej stronie ludzkiego serca…nurkuje w mroczne zakątki ludzkiej psychiki. To powieść jednocześnie fascynująca i niepokojąca.
"Denver Post"
Autor, którego można czytać i czytać.
"The Economist"
Niepokojąca.
"Financial Times"
David Vann po raz kolejny zaskakuje i szokuje, pokazując nam Galena. Zaprasza czytelników do odwiedzenia zakamarków umysłu tego rozgorączkowanego, niestabilnego psychicznie bohatera, który powoli osuwa się w szaleństwo.
Vann ma niezwykły dar obrazowania surowej rzeczywistości rodziny, którą trzymają przy sobie nienawiść i przemoc. Fascynująca, nieprzystępna do zapomnienia lektura.
"Library Journal"
Odważna i nieprzeciętna… "Brud" prezentuje nam coś nieprzewidzianego i zaskakującego. Szczegóły, jak za każdym razem u Vanna, są oddane nadzwyczajnie.
"San Francisco bronicle"
David Vann jest mistrzem pisania o najciemniejszej stronie ludzkiego serca…nurkuje w mroczne zakątki ludzkiej psychiki. To powieść jednocześnie fascynująca i niepokojąca.
"Denver Post"
Autor, którego można czytać i czytać.
"The Economist"
Niepokojąca.
"Financial Times"