Publikacja prezentuje wszystkie najistotniejsze zagadnienia związane ze świadczeniami pozapłacowymi oferowanymi przez pracodawców. Szczególnie dynamiczna sytuacja na rynku wymaga od organizacji rozciągliwego podejścia do wypracowanych poprzez ostatnie lata schematów działania.
jednocześnie może być szansą dla HR na stworzenie innowacyjnych, mistrzowskich polityk w zakresie wynagradzania i motywowania pracowników.W książce przedstawiono m.in.:- plan budowy i wdrożenia spójnej strategii świadczeń pozapłacowych w organizacji (m.in.
określenie odbiorców, zasad współpracy z dostawcami, komunikacji, procedury utrzymania systemu, a także monitorowania skuteczność pakietu),- opis korzystnych praktyk tworzenia polityk benefitowych w organizacjach,- wyniki badań, które prezentują najnowsze trendy rynkowe, a także atrakcyjność i dostępność świadczeń dla pracowników,- politykę benefitów w przypadku kryzysowej.Autorami poszczególnych rozdziałów są praktycy, wykładowcy i studenci studiów podyplomowych Zarządzania Wynagrodzeniami i Wynikami Pracy Uczelni Łazarskiego oraz członkowie Klubu Compensation & Benefits.
Wiedza i doświadczenia, którymi dzielą się z czytelnikami, tworzą niezwykły obraz rozmaitości praktyk benefitowych stosowanych w polskich organizacjach.Adresaci: Publikacja asygnowana jest dla pracowników działów kadr i płac, a także wszelkich zainteresowanych motywem świadczeń pozapłacowych dla pracowników.
Książka może stanowić cenną pomoc dla studentów kierunków związanych z ZZL.