Nowy podręcznik posiada:
rozdział dotyczący badań nad wydajnością reklamy internetowej aktualne badania w zakresie technik neurobiologicznych i eyetrackingu, scenariusze zogniskowanych wywiadów grupowych, przykłady z polskich firm, kompleksowe podejście i bogatą bibliografię. Książkę oceniam jako jedną z najbardziej wartościowych pozycji poświęconych tej problematyce na polskim rynku. Jest to efekt użytego w niej podejścia metodycznego obejmującego procedurę badawczą, źródła danych, metody i techniki badań ( ). Ciekawie przypasowane przykłady bardzo prawidłowo pokazują specyfikę i wykorzystaneczność używanych metod w rozwiązywaniu problemów marketingowych związanych m.in. Z segmentacją rynku, produktami marketingowymi, wyborem kanałów dystrybucji i obsługą klienta, a także pomiarem efektów komunikacji, w tym reklamy internetowej. Zaletą książki jest użytkowanie postępowych rozwiązań metodycznych z użyciem internetu, technik neurobiologicznych, a także korzystnie dopasowanych metod jakościowych i ilościowych. Publikację akcentuje kompleksowe ujęcie prezentowanych zagadnień, a rewelacyjnym zwieńczeniem takiego podejścia są przedstawione metody pomiaru satysfakcji i lojalności i konsumentów.
Z recenzji prof. Dr hab. Józefa Garczarczyka
ISBN: 9788301187712
Kod paskowy: 9788301187712
Kod wydawcy: 20411
Miejscowość: Warszawa
ilość stron: 605
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 16.5x23.5cm
Głębokość (mm): 45
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka