Wydawnictwo naukowe pwn Badania marketingowe metody techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku - opracowanie zbiorowe
Wydawnictwo naukowe pwn Badania marketingowe metody techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku - opracowanie zbiorowe
Wydawnictwo naukowe pwn Badania marketingowe metody techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku - opracowanie zbiorowe
Biznes, ekonomia Wydawnictwo Naukowe PWN

Wydawnictwo naukowe pwn Badania marketingowe metody techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku - opracowanie zbiorowe

108,99 zł

Specjalna okazja dla Ciebie!

Najkorzystniejszą propozycję przygotował TaniaKsiazka.pl w cenie 108,99 zł

Przeszukaliśmy bazę e-sklepów w naszej bazie aby odszukać najkorzystniejszą ofertę specjalnie dla Ciebie. Wydawnictwo naukowe pwn Badania marketingowe metody techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku - opracowanie zbiorowe Wydawnictwo Naukowe PWN z kategorii biznes, ekonomia kupisz w cenie 108,99 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Wyświetlona cena 108,99 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Biznes, ekonomia
  • Wydawnictwo Naukowe PWN
  • 9788301187712
  • miękka
  • praca zbiorowa
  • Wydawnictwo Naukowe Pwn
  • 605
  • 2016

Opis Wydawnictwo naukowe pwn Badania marketingowe metody techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku - opracowanie zbiorowe

Książka pozostała przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka". W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych dostosowanych do charakteru aktualnych problemów decyzyjnych przedsiębiorstw. Autorzy omawiają zastosowaneczność badań marketingowych w prognozowaniu sprzedaży i w określaniu potencjału rynku, formułowaniu celów i kierunków rozwoju przedsiębiorstwa, wyznaczaniu segmentów rynku, w zarządzaniu produktem, ceną, dystrybucją i komunikacją marketingową oraz w określaniu poziomu satysfakcji i lojalności konsumentów.
Nowy podręcznik posiada:
rozdział dotyczący badań nad wydajnością reklamy internetowej aktualne badania w zakresie technik neurobiologicznych i eyetrackingu, scenariusze zogniskowanych wywiadów grupowych, przykłady z polskich firm, kompleksowe podejście i bogatą bibliografię. Książkę oceniam jako jedną z najbardziej wartościowych pozycji poświęconych tej problematyce na polskim rynku. Jest to efekt użytego w niej podejścia metodycznego obejmującego procedurę badawczą, źródła danych, metody i techniki badań ( ). Ciekawie przypasowane przykłady bardzo prawidłowo pokazują specyfikę i wykorzystaneczność używanych metod w rozwiązywaniu problemów marketingowych związanych m.in. Z segmentacją rynku, produktami marketingowymi, wyborem kanałów dystrybucji i obsługą klienta, a także pomiarem efektów komunikacji, w tym reklamy internetowej. Zaletą książki jest użytkowanie postępowych rozwiązań metodycznych z użyciem internetu, technik neurobiologicznych, a także korzystnie dopasowanych metod jakościowych i ilościowych. Publikację akcentuje kompleksowe ujęcie prezentowanych zagadnień, a rewelacyjnym zwieńczeniem takiego podejścia są przedstawione metody pomiaru satysfakcji i lojalności i konsumentów.
Z recenzji prof. Dr hab. Józefa Garczarczyka

ISBN: 9788301187712
Kod paskowy: 9788301187712
Kod wydawcy: 20411
Miejscowość: Warszawa
ilość stron: 605
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 16.5x23.5cm
Głębokość (mm): 45
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Wydawnictwo naukowe pwn Badania marketingowe metody techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku - opracowanie zbiorowe
Kategoria Biznes, ekonomia
Marka Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN 9788301187712
Oprawa miękka
Autor praca zbiorowa
Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn
Ilość stron 605
Rok wydania 2016
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 108,99 zł
Najwyższa cena 108,99 zł
W bazie od 05.10.2016
Data aktualizacji 16.11.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcja monitorowania historii zmian cen pozwala Ci podejmować świadome decyzje o zakupie.

Bardzo nam przykro, ale obecnie nie ma aktualnych danych na temat historii cen produktu Wydawnictwo naukowe pwn Badania marketingowe metody techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku - opracowanie zbiorowe (Biznes, ekonomia).

Recenzje / opinie

Podziel się z nami swoją opinią o produkcie! Twoje doświadczenie może pomóc innym kupującym.

Obecnie nie posiadamy recenzji dla tego produktu. Twój komentarz może być pierwszy!

Znalezione oferty w bazie

Ewentualne koszty wysyłki dla Wydawnictwo naukowe pwn Badania marketingowe metody techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku - opracowanie zbiorowe Wydawnictwo Naukowe PWN nie zostały uwzględnione w cenach prezentowanych poniżej ofert. Zanim wskażesz miejsce zakupu, zapoznaj się z oceną firmy i uwzględnij koszt wysyłki/dostawy. Aktualizacja katalogu sklepów z ofertami następuje co kilka / kilkanaście minut.

  • Wydawnictwo naukowe pwn Badania marketingowe metody techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku - opracowanie zbiorowe (w sklepie TaniaKsiazka.pl)

    Wydawnictwo naukowe pwn Badania marketingowe metody techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku - opracowanie zbiorowe Sklep on-line
    ★★★★★
    108,99 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Biznes, ekonomia Wydawnictwo Naukowe PWN

Produkty powiązane

Giełda dla firm rodzinnych - Szymon Filipczak
Wydawnictwo Naukowe PWN
Ekonomia umiaru
Wydawnictwo Naukowe PWN
86,41 zł

Ekonomia umiaru

Paradoksy ekonomii
Wydawnictwo Naukowe PWN
75,52 zł

Paradoksy ekonomii

Inne z kategorii Biznes, ekonomia

Instytut praktycznej edukacji Kto zabiera twoje pieniądze
Instytut Praktycznej Edukacji
Bankowość wczoraj i dziś Białas małgorzata, mazur zbigniew
Białas Małgorzata, Mazur Zbigniew
Mt biznes Iq wzrostu
MT Biznes
Zanim rzucisz pracę Instytut praktycznej edukacji
Instytut Praktycznej Edukacji
Przedsiębiorstwo sieciowe
Wydawnictwo Naukowe UMK
Korzystna transakcja
Helion
...