Wydawnictwo naukowe pwn Badania marketingowe metody techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku - opracowanie zbiorowe
Wydawnictwo naukowe pwn Badania marketingowe metody techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku - opracowanie zbiorowe
Wydawnictwo naukowe pwn Badania marketingowe metody techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku - opracowanie zbiorowe
Biznes, ekonomia Wydawnictwo Naukowe PWN

Wydawnictwo naukowe pwn Badania marketingowe metody techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku - opracowanie zbiorowe

od
79,18 zł

Specjalna okazja dla Ciebie!

Najkorzystniejszą propozycję przygotował MegaKsiazki.pl w cenie 79,18 zł

Przeszukaliśmy bazę e-sklepów w naszej bazie aby odszukać najkorzystniejszą ofertę specjalnie dla Ciebie. Wydawnictwo naukowe pwn Badania marketingowe metody techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku - opracowanie zbiorowe Wydawnictwo Naukowe PWN z kategorii biznes, ekonomia kupisz w cenie 79,18 zł w sklepie MegaKsiazki.pl. Wyświetlona cena 79,18 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty (2) ...
  • Cechy:
  • Biznes, ekonomia
  • Wydawnictwo Naukowe PWN
  • 9788301187712
  • miękka
  • praca zbiorowa
  • Wydawnictwo Naukowe Pwn
  • 605
  • 2016

Opis Wydawnictwo naukowe pwn Badania marketingowe metody techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku - opracowanie zbiorowe

Książka pozostała przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka". W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych dostosowanych do charakteru aktualnych problemów decyzyjnych przedsiębiorstw. Autorzy omawiają zastosowaneczność badań marketingowych w prognozowaniu sprzedaży i w określaniu potencjału rynku, formułowaniu celów i kierunków rozwoju przedsiębiorstwa, wyznaczaniu segmentów rynku, w zarządzaniu produktem, ceną, dystrybucją i komunikacją marketingową oraz w określaniu poziomu satysfakcji i lojalności konsumentów.
Nowy podręcznik posiada:
rozdział dotyczący badań nad wydajnością reklamy internetowej aktualne badania w zakresie technik neurobiologicznych i eyetrackingu, scenariusze zogniskowanych wywiadów grupowych, przykłady z polskich firm, kompleksowe podejście i bogatą bibliografię. Książkę oceniam jako jedną z najbardziej wartościowych pozycji poświęconych tej problematyce na polskim rynku. Jest to efekt użytego w niej podejścia metodycznego obejmującego procedurę badawczą, źródła danych, metody i techniki badań ( ). Ciekawie przypasowane przykłady bardzo prawidłowo pokazują specyfikę i wykorzystaneczność używanych metod w rozwiązywaniu problemów marketingowych związanych m.in. Z segmentacją rynku, produktami marketingowymi, wyborem kanałów dystrybucji i obsługą klienta, a także pomiarem efektów komunikacji, w tym reklamy internetowej. Zaletą książki jest użytkowanie postępowych rozwiązań metodycznych z użyciem internetu, technik neurobiologicznych, a także korzystnie dopasowanych metod jakościowych i ilościowych. Publikację akcentuje kompleksowe ujęcie prezentowanych zagadnień, a rewelacyjnym zwieńczeniem takiego podejścia są przedstawione metody pomiaru satysfakcji i lojalności i konsumentów.
Z recenzji prof. Dr hab. Józefa Garczarczyka

ISBN: 9788301187712
Kod paskowy: 9788301187712
Kod wydawcy: 20411
Miejscowość: Warszawa
ilość stron: 605
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 16.5x23.5cm
Głębokość (mm): 45
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Wydawnictwo naukowe pwn Badania marketingowe metody techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku - opracowanie zbiorowe
Kategoria Biznes, ekonomia
Marka Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN 9788301187712
Oprawa miękka
Autor praca zbiorowa
Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn
Ilość stron 605
Rok wydania 2016
Aktualnych ofert 2
Najniższa cena 79,18 zł
Najwyższa cena 109,00 zł
W bazie od 05.10.2016
Data aktualizacji 14.05.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu MegaKsiazki.pl

Historia cen

Funkcja monitorowania historii zmian cen pozwala Ci podejmować świadome decyzje o zakupie.

Bardzo nam przykro, ale obecnie nie ma aktualnych danych na temat historii cen produktu Wydawnictwo naukowe pwn Badania marketingowe metody techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku - opracowanie zbiorowe (Biznes, ekonomia).

Recenzje / opinie

Podziel się z nami swoją opinią o produkcie! Twoje doświadczenie może pomóc innym kupującym.

Obecnie nie posiadamy recenzji dla tego produktu. Twój komentarz może być pierwszy!

Znalezione oferty w bazie

Ewentualne koszty wysyłki dla Wydawnictwo naukowe pwn Badania marketingowe metody techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku - opracowanie zbiorowe Wydawnictwo Naukowe PWN nie zostały uwzględnione w cenach prezentowanych poniżej ofert. Zanim wskażesz miejsce zakupu, zapoznaj się z oceną firmy i uwzględnij koszt wysyłki/dostawy. Aktualizacja katalogu sklepów z ofertami następuje co kilka / kilkanaście minut.

  • Wydawnictwo naukowe pwn Badania marketingowe metody techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku - opracowanie zbiorowe (w sklepie MegaKsiazki.pl)

    Wydawnictwo naukowe pwn Badania marketingowe metody techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku - opracowanie zbiorowe Sklep on-line
    ★★★★★
    79,18 zł
    Kategoria w sklepie MegaKsiazki.pl: Biznes, ekonomia Wydawnictwo Naukowe PWN

Produkty powiązane

Giełda dla firm rodzinnych - Szymon Filipczak
Wydawnictwo Naukowe PWN
Ekonomia umiaru
Wydawnictwo Naukowe PWN
61,88 zł

Ekonomia umiaru

Wydawnictwo naukowe pwn Lex cryptographia
Wydawnictwo Naukowe PWN

Inne z kategorii Biznes, ekonomia

Instytut praktycznej edukacji Kto zabiera twoje pieniądze
Instytut Praktycznej Edukacji
Bankowość wczoraj i dziś Białas małgorzata, mazur zbigniew
Białas Małgorzata, Mazur Zbigniew
Współpraca z dostawcami w przedsiębiorstwach społecznie odpowiedzialnych
Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego
...