Badanie rynku. jak zrozumieć konsumenta
Badanie rynku. jak zrozumieć konsumenta
Badanie rynku. jak zrozumieć konsumenta
Biznes, ekonomia Wydawnictwo Naukowe PWN

Badanie rynku. jak zrozumieć konsumenta

218,98 zł

Wyjątkowa promocja dla Ciebie!

Najlepszą ofertę ma TaniaKsiazka.pl w cenie 218,98 zł

Przejrzeliśmy wiele sklepów internetowych w bazie aby odszukać najkorzystniejszą ofertę dla Ciebie. Badanie rynku. jak zrozumieć konsumenta Wydawnictwo Naukowe PWN z kategorii biznes, ekonomia kupisz w cenie 218,98 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Wyświetlona cena 218,98 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Biznes, ekonomia
  • Wydawnictwo Naukowe PWN
  • 9788301217891
  • twarda
  • praca zbiorowa
  • Wydawnictwo Naukowe PWN
  • 736
  • 2022

Opis Badanie rynku. jak zrozumieć konsumenta

"To książka, która odkrywa przed czytelnikiem, jak złożonym analizom rynkowym podlega świat konsumenta - człowieka, który sięga po produkty, klienta korzystającego z usług, osoby robiącej zakupy, użytkownika.,,Badanie rynku.

Jak zrozumieć konsumenta$1323" to kompendium wiedzy autorstwa pięćdziesięciu ekspertek i ekspertów działający w ramach Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii, stwarzających na co dzień branżę badań marketingowych w Polsce.

Zajmują się zbieraniem informacji, przeprowadzaniem analiz, wnioskowaniem i budowaniem użytecznych rekomendacji. Na bazie wieloletniego doświadczenia stworzyli ergonomiczny przewodnik porządkujący aktualną wiedzę o badaniach rynku i opisujący prawidłowe praktyki, które warto stosować.

Książka daje możliwość zapoznania się z metodami i technikami badawczymi w licznych obszarach biznesu. Została podzielona na kilka części. Pierwsza mieści opis komponentów procesu badawczego od briefu po prezentację wyników.

Druga część to funkcjonalny przewodnik po metodach badawczych - jednocześnie tych typowych, jak i bardziej specjalistycznych. W trzeciej części znalazły się badawcze odpowiedzi na mocne pytania biznesowe zleceniodawców.

Na końcu umieściliśmy słownik, wyjaśniający kluczowe pojęcia. Rozdziały zostały wzbogacone o cytaty ekspertów, przykłady empiryczne oraz ćwiczenia praktyczne.

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Badanie rynku. jak zrozumieć konsumenta
Kategoria Biznes, ekonomia
Marka Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN 9788301217891
Oprawa twarda
Autor praca zbiorowa
Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN
Ilość stron 736
Rok wydania 2022
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 218,98 zł
Najwyższa cena 218,98 zł
W bazie od 29.05.2021
Data aktualizacji 13.05.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcja monitorowania historii zmian cen pozwoli Ci podejmować.

Nie udało nam się zebrać historycznych danych cenowych dla tego produktu. Proszę spróbuj ponownie później.

Recenzje / opinie

Podziel się swoją opinią o tym produkcie! Twój komentarz może pomóc innym klientom.

Obecnie nie posiadamy recenzji dla Badanie rynku. jak zrozumieć konsumenta. Twój komentarz może być pierwszy!

Znalezione oferty w bazie

W cenach ofert dla Badanie rynku. jak zrozumieć konsumenta Wydawnictwo Naukowe PWN, prezentowanych na poniższej liście, nie uwzględniono ewentualnych kosztów dostarczenia towaru. Przed wytypowaniem miejsca, gdzie zrealizujesz transakcję, zorientuj się w ocenie firmy oraz dodaj do prezentowanej ceny ewentualny koszt przesyłki. Odświeżanie katalogu propozycji ma miejsce co kilka - kilkanaście minut.

  • Badanie rynku. jak zrozumieć konsumenta (w sklepie TaniaKsiazka.pl)

    Badanie rynku. jak zrozumieć konsumenta Sklep on-line
    ★★★★★
    218,98 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Biznes, ekonomia Wydawnictwo Naukowe PWN

Produkty powiązane

Giełda dla firm rodzinnych - Szymon Filipczak
Wydawnictwo Naukowe PWN
Ekonomia umiaru
Wydawnictwo Naukowe PWN
61,88 zł

Ekonomia umiaru

Wydawnictwo naukowe pwn Lex cryptographia
Wydawnictwo Naukowe PWN

Inne z kategorii Biznes, ekonomia

Instytut praktycznej edukacji Kto zabiera twoje pieniądze
Instytut Praktycznej Edukacji
Bankowość wczoraj i dziś Białas małgorzata, mazur zbigniew
Białas Małgorzata, Mazur Zbigniew
Współpraca z dostawcami w przedsiębiorstwach społecznie odpowiedzialnych
Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego
...