Książka jest owocem wieloletnich doświadczeń autora w zakresie budowy inteligentnych systemów wspomagania decyzji równocześnie w rozmiarze badawczym, jak i funkcjonalnych zastosowań biznesowych. Przedstawiono w niej historię powstania Business Intelligence, zdefiniowano to pojęcie oraz dokonano przeglądu zastosowań tej koncepcji. Omówiono także problematykę hurtowni informacji, która stanowi podstawowy składnik architektury systemów BI.
Kilka rozdziałów dotyczy analityki biznesowej - szczegółowo omówiono w nich m.in. Użycie narzędzi BI do zarządzania procesami biznesowymi i strategią producenta. Dużo miejsca poświęcono także zarządzaniu informacjami strategicznymi, eksploracji , a także analizie informacji osobowych i jej wykorzystaniu w marketingu bezpośrednim. Podsumowując swoje rozważania, autor przedstawił model ukazujący związki zastosowań systemów BI z potencjalnym wzrostem wartości producenta.
Książkę uzupełniają studia przypadku dotyczące funkcjonowania hipotetycznej sieci sklepów, a także listy sugerowanych lektur i dokładnie dobranych adresów stron WWW.
Autor stworzył stronę WWW, na której zamieścił materiały oraz udostępnił forum umożliwiające dyskusję z nim samym oraz z innymi czytelnikami książki.
Jako podręcznik akademicki publikacja jest skierowana z reguły do studentów kierunków ekonomicznych i politechnicznych, słuchaczy studiów podyplomowych i doktoranckich oraz wykładowców. Niewątpliwie jednak zainteresuje na dodatek menedżerów, konsultantów i doradców, a także wszelkich, których zajmuje zagadnienie sztucznej inteligencji.
Podtytuł: Systemy wspomagania decyzji biznesowych
ISBN: 9788301165048
Kod paskowy: 9788301165048
Autorzy: Surma Jerzy
Wydanie: 1
Rok wydania: 2018
Kod wydawcy: 20411
Miejscowość: Warszawa
liczba stron: 142
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 16.5x23.5cm
Głębokość (mm): 7
Waga: 0.25
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka
Kilka rozdziałów dotyczy analityki biznesowej - szczegółowo omówiono w nich m.in. Użycie narzędzi BI do zarządzania procesami biznesowymi i strategią producenta. Dużo miejsca poświęcono także zarządzaniu informacjami strategicznymi, eksploracji , a także analizie informacji osobowych i jej wykorzystaniu w marketingu bezpośrednim. Podsumowując swoje rozważania, autor przedstawił model ukazujący związki zastosowań systemów BI z potencjalnym wzrostem wartości producenta.
Książkę uzupełniają studia przypadku dotyczące funkcjonowania hipotetycznej sieci sklepów, a także listy sugerowanych lektur i dokładnie dobranych adresów stron WWW.
Autor stworzył stronę WWW, na której zamieścił materiały oraz udostępnił forum umożliwiające dyskusję z nim samym oraz z innymi czytelnikami książki.
Jako podręcznik akademicki publikacja jest skierowana z reguły do studentów kierunków ekonomicznych i politechnicznych, słuchaczy studiów podyplomowych i doktoranckich oraz wykładowców. Niewątpliwie jednak zainteresuje na dodatek menedżerów, konsultantów i doradców, a także wszelkich, których zajmuje zagadnienie sztucznej inteligencji.
Podtytuł: Systemy wspomagania decyzji biznesowych
ISBN: 9788301165048
Kod paskowy: 9788301165048
Autorzy: Surma Jerzy
Wydanie: 1
Rok wydania: 2018
Kod wydawcy: 20411
Miejscowość: Warszawa
liczba stron: 142
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 16.5x23.5cm
Głębokość (mm): 7
Waga: 0.25
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka