Monografia jest pierwszą w Polsce książką poświęconą miejscu i roli zarządzania logistycznego w gospodarce międzynarodowej.
Jej celem jest ukazanie istoty związku pomiędzy najnowszymi metodami zarządzania przedsiębiorstwem czy korporacją transnarodową a logistyką jako strategią dla marki.
Praca opatra jest na najnowszych, pochodzących z 2015 roku, wynikach badań empirycznych przeprowadzonych w przedsiębiorstwach międzynarodowych, w których logistyka służy uzyskaniu i utrzymaniu przewagi konkurencji.
ISBN: 9788301190859
Kod paskowy: 9788301190859
Autorzy: Banaszczyk Piotr, Gołembska Elżbieta
Format: 16.5x23.5cm
Głębokość (mm): 11
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka
Jej celem jest ukazanie istoty związku pomiędzy najnowszymi metodami zarządzania przedsiębiorstwem czy korporacją transnarodową a logistyką jako strategią dla marki.
Praca opatra jest na najnowszych, pochodzących z 2015 roku, wynikach badań empirycznych przeprowadzonych w przedsiębiorstwach międzynarodowych, w których logistyka służy uzyskaniu i utrzymaniu przewagi konkurencji.
ISBN: 9788301190859
Kod paskowy: 9788301190859
Autorzy: Banaszczyk Piotr, Gołembska Elżbieta
Format: 16.5x23.5cm
Głębokość (mm): 11
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka