"firma 5.0 to nowa książka Jacka Kotarbińskiego napisana z zasady dla przedsiębiorców, którzy budują i rozwijają producenta swoich firm, produktów i marki osobiste. Publikacja wyjątkowo aktualna w której autor dzieli się nie tylko swoją wiedzą i doświadczeniem, lecz też pokazuje dużo potężnych przykładów z polskiego rynku. Funkcjonalne i inspirujące źródło wiedzy.
Świat się zmienił. I już nie będzie taki sam. 1 stycznia 2021 roku świat się nie poddał i włączył 5 bieg. Ucieka do przodu. Nie padł na kolana. Firma 5.0 jest moją pierwszą książką o tworzeniu i rozwoju wartości firmy. Po trzydziestu latach pasjonującej przygody z marketingiem, chcę zbudować nowe otwarcie na kolejną dekadę XXI wieku. Zarówno dla polskich przedsiębiorców, którzy pragną rozwijać się na globalnych rynkach, jak i osób związanych z marketingiem, począwszy od studentów, pasjonatów, specjalistów, innowatorów i naukowców. (…) Zmiany, których doświadczył biznes w roku 2020, najsilniej odczuli mali i przeciętny przedsiębiorcy. Pora podnieść głowy, czas na odbudowę. Czas na Marketing 5.0. Czas na producenta 5.0. Czas na Polskę 5.0.
Ze wstępu Autora
Książka jest interesującą propozycją, stanowczo ożywiającą rynek publikacji poświęconych tematyce marketingu. Ma charakter użytecznego poradnika, ilustrowanego bogato przykładami z praktyki, doświadczeniami autora, jak także wynikami badań. Mocnymi stronami książki są: aktualny, atrakcyjny i zgodny z trendami temat, żywy język, ilustrowanie zagadnień praktycznymi przykładami, a także funkcjonalne porady dla stwarzających marki na każdym poziomie – korporacyjnym, produktowym i osobistym. To inspirująca lektura równocześnie dla profesjonalistów, inicjujących przygodę z tworzeniem marek, jak i studentów jako uzupełnienie dla wiedzy podręcznikowej.
Dr Jolanta Tkaczyk"
Świat się zmienił. I już nie będzie taki sam. 1 stycznia 2021 roku świat się nie poddał i włączył 5 bieg. Ucieka do przodu. Nie padł na kolana. Firma 5.0 jest moją pierwszą książką o tworzeniu i rozwoju wartości firmy. Po trzydziestu latach pasjonującej przygody z marketingiem, chcę zbudować nowe otwarcie na kolejną dekadę XXI wieku. Zarówno dla polskich przedsiębiorców, którzy pragną rozwijać się na globalnych rynkach, jak i osób związanych z marketingiem, począwszy od studentów, pasjonatów, specjalistów, innowatorów i naukowców. (…) Zmiany, których doświadczył biznes w roku 2020, najsilniej odczuli mali i przeciętny przedsiębiorcy. Pora podnieść głowy, czas na odbudowę. Czas na Marketing 5.0. Czas na producenta 5.0. Czas na Polskę 5.0.
Ze wstępu Autora
Książka jest interesującą propozycją, stanowczo ożywiającą rynek publikacji poświęconych tematyce marketingu. Ma charakter użytecznego poradnika, ilustrowanego bogato przykładami z praktyki, doświadczeniami autora, jak także wynikami badań. Mocnymi stronami książki są: aktualny, atrakcyjny i zgodny z trendami temat, żywy język, ilustrowanie zagadnień praktycznymi przykładami, a także funkcjonalne porady dla stwarzających marki na każdym poziomie – korporacyjnym, produktowym i osobistym. To inspirująca lektura równocześnie dla profesjonalistów, inicjujących przygodę z tworzeniem marek, jak i studentów jako uzupełnienie dla wiedzy podręcznikowej.
Dr Jolanta Tkaczyk"