Wydawnictwo naukowe pwn Marketing doświadczeń
Wydawnictwo naukowe pwn Marketing doświadczeń
Wydawnictwo naukowe pwn Marketing doświadczeń
Biznes, ekonomia Wydawnictwo Naukowe PWN

Wydawnictwo naukowe pwn Marketing doświadczeń

od
42,13 zł

Promocja dla Ciebie!

Najlepszą propozycję ma MegaKsiazki.pl w cenie 42,13 zł

Przejrzeliśmy dużą ilość sklepów online w naszym systemie aby wyszukać najlepszą ofertę dla Ciebie. Wydawnictwo naukowe pwn Marketing doświadczeń Wydawnictwo Naukowe PWN z kategorii biznes, ekonomia kupisz w cenie 42,13 zł w sklepie MegaKsiazki.pl. Pokazana kwota 42,13 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty (2) ...
  • Cechy:
  • Biznes, ekonomia
  • Wydawnictwo Naukowe PWN
  • 9788301174293
  • miękka
  • Dziewanowska Katarzyna, Kacprzak Agnieszka
  • WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN
  • 192
  • 2013

Opis Wydawnictwo naukowe pwn Marketing doświadczeń

W dzisiejszych czasach, gdy konkurencja na rynku dóbr i usług jest ogromna, a bogacące się społeczeństwo jest bombardowane niezliczoną ilością ofert i promocji, pojawia się pytanie, jak wyznaczyć produkt na tle konkurencji. Właściwej odpowiedzi może dostarczyć koncepcja marketingu doświadczeń. Współczesny konsument oczekuje nie tylko tego,towar będzie poręczny i wysokiej jakości, lecz także że zapewni mu adekwatne doznania. Mogą być one związane z wycieczką zagraniczną, koncertem ulubionego zespołu, kolacją w luksusowej restauracji czy skokiem ze spadochronem,również z tak zwyczajnymi produktami jak trampki lub jogurt. Zadaniem marketingu doświadczeń jest wywołanie pozytywnych skojarzeń z marką wśród określonej grupy odbiorców. Pozytywne nastawienie wpływa na to, jak konkretnie klienci pożądają artykułu lub usługi potężnej marki, co z kolei przekłada się na możliwość osiągania wyższej marży. W prezentowanej publikacji Autorki przybliżają Czytelnikowi koncepcje marketingu doświadczeń. Korzystając z przykładów takich marek jak np. Apple, wyjaśniają jego mechanizm, , a także korzyści, które marka może osiągnąć. Książka może się stać źródłem inspiracji dla pracowników działów marketingu, promocji, agencji kreatywnych, product managerów, brand managerów oraz kadry kierowniczej. Dr Katarzyna Dziewanowska i dr Agnieszka Kacprzak wykładają na Uniwersytecie Warszawskim na Wydziale Zarządzania i są związane z Katedrą Marketingu i z Katedrą Psychologii i Socjologii Zarządzania.
  • Autorzy: Dziewanowska Katarzyna, Kacprzak Agnieszka
  • Ciężar: 0,32
  • Format: 16.8x23.8
  • ISBN: 9788301174293
  • Języki: polski
  • Kod wydawcy: 20411
  • Miejscowość: Warszawa
  • pojemność: 192
  • Oprawa: Miękka
  • PKWiU: 58.11.1
  • Rok wydania: 2019
  • Rok wydania: 2013
  • typ publikacji: KS
  • Wydanie: 1
  • Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
  • Wysokość: 10

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Wydawnictwo naukowe pwn Marketing doświadczeń
Kategoria Biznes, ekonomia
Marka Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN 9788301174293
Oprawa miękka
Autor Dziewanowska Katarzyna, Kacprzak Agnieszka
Wydawnictwo WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN
Ilość stron 192
Rok wydania 2013
Aktualnych ofert 2
Najniższa cena 42,13 zł
Najwyższa cena 59,00 zł
W bazie od 02.03.2016
Data aktualizacji 14.05.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu MegaKsiazki.pl

Historia cen

Funkcja monitorowania zmian cen pozwala na podejmowanie świadomych decyzji o zakupie.

Nie udało nam się pobrać historycznych danych cenowych dla produktu Wydawnictwo naukowe pwn Marketing doświadczeń (Biznes, ekonomia). Spróbuj proszę ponownie później.

Recenzje / opinie

Twoja opinia jest dla innych ważna! Dodaj swoją recenzję produktu.

Na chwilę obecną brak recenzji Wydawnictwo naukowe pwn Marketing doświadczeń. Bądź pierwszym, który dodaje opinię!

Znalezione oferty w bazie

W cenach propozycji dla Wydawnictwo naukowe pwn Marketing doświadczeń Wydawnictwo Naukowe PWN, zaprezentowanych poniżej, nie uwzględniono ewentualnych kosztów dostarczenia towaru. Zanim zdecydujesz, gdzie dokonać zakupu, zapoznaj się z opiniami na temat sklepu i uwzględnij warunki dostawy. Aktualizacja listy propozycji następuje co kilka / kilkanaście minut.

  • Wydawnictwo naukowe pwn Marketing doświadczeń (oferta z MegaKsiazki.pl)

    Wydawnictwo naukowe pwn Marketing doświadczeń Sklep on-line
    ★★★★★
    42,13 zł
    Kategoria w sklepie MegaKsiazki.pl: Biznes, ekonomia Wydawnictwo Naukowe PWN

Produkty powiązane

Giełda dla firm rodzinnych - Szymon Filipczak
Wydawnictwo Naukowe PWN
Ekonomia umiaru
Wydawnictwo Naukowe PWN
61,88 zł

Ekonomia umiaru

Wydawnictwo naukowe pwn Lex cryptographia
Wydawnictwo Naukowe PWN

Inne z kategorii Biznes, ekonomia

Instytut praktycznej edukacji Kto zabiera twoje pieniądze
Instytut Praktycznej Edukacji
Bankowość wczoraj i dziś Białas małgorzata, mazur zbigniew
Białas Małgorzata, Mazur Zbigniew
Współpraca z dostawcami w przedsiębiorstwach społecznie odpowiedzialnych
Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego
...