Publikacja jest postępowym źródłem wiedzy o marketingu w przedsiębiorstwie, opartym na wieloletnim doświadczeniu naukowym i biznesowym autora. Zawiera liczne i aktualne przykłady z działalności polskich i zagranicznych firm, co pozwala czytelnikowi lepiej zrozumieć istotę marketingu jako koncepcji zarządzania i poznać współzależności nią rządzące. Konkurencyjne i ciągle zmieniające się otoczenie gospodarcze wymusza na przedsiębiorstwach podporządkowanie produkcji wymaganiom rynku. Satysfakcja klienta jest ostatecznym celem przedsiębiorstwa, gwarantuje ona zysk, który jest konieczny do rozwoju działalności. Dostarczenie klientowi towaru, w pełni odpowiadającego jego potrzebom, jest długookresowym procesem obejmującym rozpoznanie otoczenia i zachowań nabywców, segmentację rynku, wyznaczenie strategii itp. Autor przybliża czytelnikowi ten proces, omawiając takie zagadnienia jak: · badania marketingowe · segmentację rynku · strategię artykułu, dystrybucji, cen · wizerunek przedsiębiorstwa i strategię producenta · reklamę i promocję · plan marketingowy Prof. Dr hab. Henryk Mruk jest pracownikiem naukowym w Katedrze Handlu Międzynarodowego na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Doświadczenie nabyte podczas projektów doradczych realizowanych dla największych polskich firm pozwoliło mu napisać książkę, która jest nie tylko specyficznym podręcznikiem akademickim, ale także genialnym źródłem wiedzy dla wszystkich, którzy profesjonalnie zajmują się marketingiem i zarządzaniem.
- Autorzy: Mruk Henryk
- Ciężar: 0,49
- Format: 17.0x24.0cm
- ISBN: 9788301169671
- Języki: polski
- Kod wydawcy: 20411
- Miejscowość: Warszawa
- objętość: 328
- Oprawa: Miękka
- PKWiU: 58.11.1
- Podtytuł: Satysfakcja klienta i rozwój przedsiębiorstwa.
- Rok wydania: 2018
- Rok wydania: 2019
- typ publikacji: KS
- Wydanie: 1
- Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
- Wysokość: 14