Jak stworzyć wizerunek lidera$238 Lider, przywódca, rekin biznesu - jak sprawić, żeby otoczenie biznesowe tak Cię postrzegało$239 To sztuka kształtowania wizerunku publicznego, o której w swojej najnowszej książce z siedmioma Rekinami Biznesu rozmawia Aleksandra Ślifirska, trenerka komunikacji biznesowej i medialnej.
rezultatem są niezwykłe lekcje tworzenia osobistej marki. O tym, jak ważny jest wizerunek publiczny w biznesie nie trzeba nikogo przekonywać. To jak postrzegani są liderzy, wpływa na relacje z otoczeniem, pozycję i funkcjonowanie całej marki.
znakomicie wiedzą o tym Henryka Bochniarz, Irena Eris, Rafał Brzoska, Jacek Santorski, Joanna Przetakiwicz, Rafał Bauer i Jarosław Zagórowski - z którymi w książce Rekiny biznesu w mediach. Sztuka tworzenia profilu publicznego rozmawia Aleksandra Ślifirska.
Bohaterowie książki nie udzielają rad ex catedra, nie robi tego także sama autorka. Czytelnik natchniony lekcjami przedsiębiorców, do których autorka wprowadza ćwiczenia oparte m.in. Na kontekstach z literatury i sztuki, ma odnaleźć swój własny fason komunikacji w biznesie.
To poszukiwanie własnego stylu to Communication Quest - autorski program budowania wizerunku dla biznesowych przywódców, który bliżej przedstawiony jest w książce. Naprzeciw czytelnikom wychodzi praktyczna struktura publikacji.
Na marginesach znajdują się przypisy z autorskimi poradami, inspiracjami, ćwiczeniami, które są źródłem wiedzy na temat komunikacji oraz pozwalają rozwijać solidne umiejętności. Na dodatek liczne schematy, a także ilustracje pomagają czytelnikowi zrozumieć i zapamiętać jej esencję.
Rekiny biznesu w mediach. Sztuka tworzenia profilu publicznego to druga część wydanego w 2014 roku bestsellera PWN Medialne lwy dla rekinów biznesu. Sztuka świadomego zastosowania mediów. Firma osobista to nagroda za to, jaki jesteś i co osiągnąłeś, a PROFIL PUBLICZNY to narzędzie do zakomunikowania tego kluczowym partnerom.
marki osobiste - stają się współcześnie niemal pożądane. Podczas programu COMMUNICATION QUEST ludzie biznesu pracują nad wzorcem profilu publicznego na kilku planach. Zapraszam Państwa do stworzenia własnego.
Zaprojektowałam go w skróconej formie na potrzebę tej książki. Kim jestem dla Państwa w tej wyprawie$240 Jako trener komunikacji medialnej - zadaję pytanie i oddaję się słuchaniu. Dlaczego$241 Bo kiedy pada stosowne pytanie, które powinnam umieć zadać, to w odpowiedzi na nie, a następnie w uważne wsłuchanie się w odpowiedź, dostaję świetny wzór na trening z komunikacji dla lidera biznesu.