Podręcznik do dydaktyki nauczania języka angielskiego dzieci, napisany poprzez specjalistki w tej dziedzinie. Książka uwzględnia specyfikę polskiej szkoły: organizację systemu edukacji i standardy i minima programowe. Dzieli się na 2 części:
Część 1 - READINGS czyli właściwy podręcznik, omawia podstawy teoretyczne, a także problemy:
nauczania dzieci w przeróżnych grupach wiekowych (przedszkole, klasy I-III i klasy IV-VI);
nauczania języka (słownictwo, gramatyka, wymowa);
nauczania poszczególnych sprawności językowych (czytanie, mówienie, pisanie, słuchanie);
metod i technik nauczania;
planowania lekcji, oceniania, portfolio językowego.
Część 2 - TEACHING TRAINING liczy 20 sesji sprawdzających opanowanie poszczególnych działów i umiejętności użycia ich w praktyce szkolnej.
ISBN: 9788301153397
Kod paskowy: 9788301153397
Autorzy: Szpotowicz Magdalena, Szulc-Kurpaska Małgorzata
Wydanie: 1
Rok wydania: 2018
Kod wydawcy: 20411
Miejscowość: Warszawa
ilość stron: 320
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 16.5x24.0cm
Głębokość (mm): 16
Waga: 0.53
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka
Część 1 - READINGS czyli właściwy podręcznik, omawia podstawy teoretyczne, a także problemy:
nauczania dzieci w przeróżnych grupach wiekowych (przedszkole, klasy I-III i klasy IV-VI);
nauczania języka (słownictwo, gramatyka, wymowa);
nauczania poszczególnych sprawności językowych (czytanie, mówienie, pisanie, słuchanie);
metod i technik nauczania;
planowania lekcji, oceniania, portfolio językowego.
Część 2 - TEACHING TRAINING liczy 20 sesji sprawdzających opanowanie poszczególnych działów i umiejętności użycia ich w praktyce szkolnej.
ISBN: 9788301153397
Kod paskowy: 9788301153397
Autorzy: Szpotowicz Magdalena, Szulc-Kurpaska Małgorzata
Wydanie: 1
Rok wydania: 2018
Kod wydawcy: 20411
Miejscowość: Warszawa
ilość stron: 320
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 16.5x24.0cm
Głębokość (mm): 16
Waga: 0.53
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka