Autorka podjęła próbę uporządkowania pojęć charakteryzujących proces mentoringu oraz wypracowała syntetyczną typologię mentoringu. Cykl mentoringu – rozumiany jako świadomie wdrażany proces wspomagania osób, a poprzez to organizacji w osiąganiu wyszczególnionych celów z zastosowaniem potencjału mentorowanego i kompetencji mentora – został ukazany z perspektywy wszystkich jego interesariuszy, a więc równocześnie mentora, mentorowanego, jak i organizacji, w której mentoring jest używany.
Realizacja celów pracy wymagała uzyskania odpowiedzi na następujące pytania badawcze:
Jaka jest skala wykorzystywania procesów mentoringu w przedsiębiorstwach w Polsce i jaki wariant mentoringu najczęściej wykorzystują polskie przedsiębiorstwa?
Jakiego rodzaju efekty uzyskują poszczególni interesariusze procesów mentoringu w przedsiębiorstwach?
Jakie we wnętrzuorganizacyjne uwarunkowania mentoringu kształtują uzyskiwane poprzez przedsiębiorstwa efekty dotyczące rozwoju pracowników oraz efekty dotyczące rozwoju organizacji?
Jakie są czynniki produktywności procesów mentoringu w przedsiębiorstwie?
Jaka zależność występuje poziomym sformalizowania cyklu mentoringu a jego efektywnością?
Książka dostarcza pierwszego w Polsce obrazu mentoringu w grupie przedsiębiorstw otrzymanego na podstawie wyników badania reprezentatywnego.
ISBN: 9788301200244
Kod paskowy: 9788301200244
Autorzy: Baran Małgorzata
Rok wydania: 2018
Kod wydawcy: 20411
Miejscowość: Warszawa
ilość stron: 264
Oprawa: Twarda
PKWiU: 58.11.12.0
Format: 17.0x24.0cm
Głębokość (mm): 18
Waga: 0.56
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka
Realizacja celów pracy wymagała uzyskania odpowiedzi na następujące pytania badawcze:
Jaka jest skala wykorzystywania procesów mentoringu w przedsiębiorstwach w Polsce i jaki wariant mentoringu najczęściej wykorzystują polskie przedsiębiorstwa?
Jakiego rodzaju efekty uzyskują poszczególni interesariusze procesów mentoringu w przedsiębiorstwach?
Jakie we wnętrzuorganizacyjne uwarunkowania mentoringu kształtują uzyskiwane poprzez przedsiębiorstwa efekty dotyczące rozwoju pracowników oraz efekty dotyczące rozwoju organizacji?
Jakie są czynniki produktywności procesów mentoringu w przedsiębiorstwie?
Jaka zależność występuje poziomym sformalizowania cyklu mentoringu a jego efektywnością?
Książka dostarcza pierwszego w Polsce obrazu mentoringu w grupie przedsiębiorstw otrzymanego na podstawie wyników badania reprezentatywnego.
ISBN: 9788301200244
Kod paskowy: 9788301200244
Autorzy: Baran Małgorzata
Rok wydania: 2018
Kod wydawcy: 20411
Miejscowość: Warszawa
ilość stron: 264
Oprawa: Twarda
PKWiU: 58.11.12.0
Format: 17.0x24.0cm
Głębokość (mm): 18
Waga: 0.56
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka