W książce,,Wprowadzanie innowacji od wewnątrz" strateg i doradca Kaihan Krippendorff rozprawia się z jednym z największych współczesnych mitów biznesowych, dając ważną lekcję innowatorom i liderom.
Ujawnia, jak dużo spośród najszczególniej stanowczych wytworów dzisiejszego świata jest dziełem pełnych pasji innowacyjnych pracowników. Gdybyśmy zdali się wyłącznie na działających na własną rękę przedsiębiorców nie mielibyśmy teraz telefonów komórkowych, komputerów osobistych ani e-maili.
Na podstawie informacji uzyskanych z ponad 150 wywiadów z wewnętrznymi innowatorami i wiodącymi ekspertami, wniosków z najświeższych badań oraz obserwacji z firm odnoszących dziś największe sukcesy - od Tenceta i Amazona po Mastercard i Starbucksa - Kaihan Krippendorff stworzył podręcznik strategiczny w którym krok po kroku wykłada jak odblokować wewnętrzne innowacje.
prezentuje mapę blokad, które stają na przeszkodzie próbom wprowadzania od środka przełomowych zmian i dostarcza narzędzi, które pozwalają je wyeliminować, szczegółowo opisując w jaki sposób wizjonerscy liderzy mogą tworzyć wyspy wolności wewnątrz organizacji, powalające aktywować istniejący w pracownikach potencjał i pokonać startupy w ich własnej grze.,,Wprowadzanie innowacji od wewnątrz" to użyteczny i inspirujący przewodnik przywództwa na każdym poziomie, dla tych którzy chcą się realizować zmieniając świat, bez konieczności rezygnowania w tym celu ze swej pracy.
Kaihan Krippendorff jest założycielem producenta doradztwa innowacyjnego,,Outthinker" i sieci,,Outthinker Strategy Network", globalnej społeczności liderów strategii biznesowych angażujących się w to, aby lepiej od innych radzić sobie z pojawiającymi się w prędkim tempie radykalnymi zmianami.
Uznawany przez Thinkers50 za jednego z najważniejszych nowych/wschodzących myślicieli biznesowych, na których warto zwracać uwagę, jest profesjonalnym mówcą, a także autorem wielu książek na temat strategii biznesowych, w tym pozycji,,Outthink the Competition: How a New Generation of Strategists Sees Options Others Ignore (2011)".
Były consultant McKinsey, doradca strategiczny wielu wiodących korporacji. Powyższy opis pochodzi od wydawcy.