W dzisiejszych czasach podstawą sukcesu każdej producenta są kompetencje i umiejętności ludzi w niej zatrudnionych. Prawidłowo zaprojektowane i realizowane systemy motywacyjne zezwalają na pozyskiwanie i utrzymywanie najlepszych pracowników, wpływając na uzyskiwanie przewagi konkurencyjnej przez producenta.
Praca została podzielona na dwie części, które łącznie stanowią kompleksowe ujęcie omawianego problemu. W pierwszej z nich opisane pozostały zagadnienia będące syntezą wiedzy dotyczącej teorii motywacji takie, jak: systemy motywacyjne, wskaźniki badania poziomu motywacji pracowników, związek motywowania i wynagradzania i kształtowanie motywacyjnego środowiska pracy.
Druga część ma charakter użyteczny – autor omawia w niej sposoby motywowania trzech grup pracowników tzn. Pracowników wiedzy, handlowców i menedżerów wyższego szczebla. Rozdziały te uwzględniają specyfikę pracy każdej wymienionej grupy zawodowej i odpowiadają na problemy występujące podczas tworzenia i realizowania systemów motywacyjnych dla każdej z nich.
Autor omawia zarówno teorie motywacji, jak i praktyki używane w przedsiębiorstwach w sposób krytyczny, co nakłania czytelnika do samodzielnego analizowania przedstawionych zagadnień.
Książka jest przeznaczona dla praktyków zajmujących się zarządzaniem zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwach i studentów wielu specjalności obejmujących tę tematykę.
Jacek Woźniak jest profesorem w Wyższej Szkole Finansów i Zarządzania w Warszawie. W latach 1990-2005 był trenerem, projektantem szkoleń i dyrektorem marki szkoleniowej. Współpracował z kilkudziesięcioma firmami międzynarodowymi w Polsce, planując i prowadząc wieloletnie cykle szkoleniowe z zakresu umiejętności społecznych i osobistych. Pracował jako konsultant w Europie Wschodniej dla wielu organizacji międzynarodowych, w tym Banku Światowego, World Wildlife Found, US AID czy Mott Foundation.
Podtytuł: Teoria i praktyka.
ISBN: 9788301169978
Kod paskowy: 9788301169978
Autorzy: Woźniak Jacek
Wydanie: 1
Rok wydania: 2018
Kod wydawcy: 20411
Miejscowość: Warszawa
ilość stron: 336
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 17.0x24.0cm
Głębokość (mm): 18
Waga: 0.55
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka
Praca została podzielona na dwie części, które łącznie stanowią kompleksowe ujęcie omawianego problemu. W pierwszej z nich opisane pozostały zagadnienia będące syntezą wiedzy dotyczącej teorii motywacji takie, jak: systemy motywacyjne, wskaźniki badania poziomu motywacji pracowników, związek motywowania i wynagradzania i kształtowanie motywacyjnego środowiska pracy.
Druga część ma charakter użyteczny – autor omawia w niej sposoby motywowania trzech grup pracowników tzn. Pracowników wiedzy, handlowców i menedżerów wyższego szczebla. Rozdziały te uwzględniają specyfikę pracy każdej wymienionej grupy zawodowej i odpowiadają na problemy występujące podczas tworzenia i realizowania systemów motywacyjnych dla każdej z nich.
Autor omawia zarówno teorie motywacji, jak i praktyki używane w przedsiębiorstwach w sposób krytyczny, co nakłania czytelnika do samodzielnego analizowania przedstawionych zagadnień.
Książka jest przeznaczona dla praktyków zajmujących się zarządzaniem zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwach i studentów wielu specjalności obejmujących tę tematykę.
Jacek Woźniak jest profesorem w Wyższej Szkole Finansów i Zarządzania w Warszawie. W latach 1990-2005 był trenerem, projektantem szkoleń i dyrektorem marki szkoleniowej. Współpracował z kilkudziesięcioma firmami międzynarodowymi w Polsce, planując i prowadząc wieloletnie cykle szkoleniowe z zakresu umiejętności społecznych i osobistych. Pracował jako konsultant w Europie Wschodniej dla wielu organizacji międzynarodowych, w tym Banku Światowego, World Wildlife Found, US AID czy Mott Foundation.
Podtytuł: Teoria i praktyka.
ISBN: 9788301169978
Kod paskowy: 9788301169978
Autorzy: Woźniak Jacek
Wydanie: 1
Rok wydania: 2018
Kod wydawcy: 20411
Miejscowość: Warszawa
ilość stron: 336
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 17.0x24.0cm
Głębokość (mm): 18
Waga: 0.55
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka