Zarządzanie wartością dla klienta a marketing doświadczeń w instytucjach kultury
Zarządzanie wartością dla klienta a marketing doświadczeń w instytucjach kultury
Zarządzanie wartością dla klienta a marketing doświadczeń w instytucjach kultury
Prawo, akty prawne Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego

Zarządzanie wartością dla klienta a marketing doświadczeń w instytucjach kultury

18,95 zł

Specjalna okazja dla Ciebie!

Najlepszą propozycję przygotował TaniaKsiazka.pl w cenie 18,95 zł

Przeszukaliśmy całą bazę sklepów internetowych w naszej bazie danych aby odszukać świetną ofertę specjalnie dla Ciebie. Zarządzanie wartością dla klienta a marketing doświadczeń w instytucjach kultury Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego z kategorii prawo, akty prawne kupisz w cenie 18,95 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Pokazana cena 18,95 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Prawo, akty prawne
  • Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego
  • 9788382201208
  • miękka
  • Wioletta Krawiec
  • Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
  • 192
  • 2021

Opis Zarządzanie wartością dla klienta a marketing doświadczeń w instytucjach kultury

Monografia ma charakter teoretyczno-empiryczny. Dotyczy koncepcji zarządzania wartością dla klienta, która została ukazana poprzez pryzmat marketingu doświadczeń w działaniach instytucji kultury w Polsce.

Książka gromadzi diagnozę etapów teoretycznego modelu zarządzania wartością i doświadczeniem klienta na podstawie badań funkcjonowania teatrów i filharmonii w Polsce, analizę porównawczą zestawiającą wartości proponowane przez teatry i filharmonie z wymogimi uczestników kultury, a także omówienie wpływu nurtu marketingu doświadczeń na działania teatrów i filharmonii i ich odbiór przez uczestników kultury.Publikacja jest adresowana głównie do menedżerów i animatorów kultury, a także pracowników instytucji kultury.

Poruszone w niej zagadnienia mogą być także przydatne dla studentów i osób zainteresowanych zarządzaniem wartością dla klienta oraz marketingiem doświadczeń. Monografia stanowi uzupełnienie wiedzy z zakresu marketingu usług, marketingu organizacji non profit czy zarządzania marketingowego w instytucjach kultury.To bez dwóch zdań ciekawe opracowanie, skłaniające do dyskusji.

Być może pozwoli jeszcze na poprawę potocznego, niestety nie za każdym razem pozytywnego, wizerunku marketingu. Dzięki Autorce możemy zobaczyć jego „szlachetniejszą twarz”.- Prof. Dr hab. Jacek Otto

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Zarządzanie wartością dla klienta a marketing doświadczeń w instytucjach kultury
Kategoria Prawo, akty prawne
Marka Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN 9788382201208
Oprawa miękka
Autor Wioletta Krawiec
Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Ilość stron 192
Rok wydania 2021
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 18,95 zł
Najwyższa cena 18,95 zł
W bazie od 20.12.2020
Data aktualizacji 19.09.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcjonalność śledzenia zmian cen daje możliwość podejmowania przemyślanych decyzji zakupowych.

nie udało się nam uzyskać historycznych informacji cenowych dla produktu Zarządzanie wartością dla klienta a marketing doświadczeń w instytucjach kultury. Spróbuj proszę ponownie w późniejszym czasie.

Recenzje / opinie

Masz ten produkt? Napisz, co o nim myślisz.

Nie znaleźliśmy żadnych recenzji dla Zarządzanie wartością dla klienta a marketing doświadczeń w instytucjach kultury. Twoja opinia może być pierwsza!

Znalezione oferty w bazie

Wskazane poniżej ceny dla Zarządzanie wartością dla klienta a marketing doświadczeń w instytucjach kultury Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego nie wliczają w siebie kosztów związanych z przesyłką. Zanim wskażesz miejsce zakupu, zapoznaj się z oceną firmy i uwzględnij koszt wysyłki/dostawy. Odświeżanie listy propozycji następuje co kilka minut.

  • Zarządzanie wartością dla klienta a marketing doświadczeń w instytucjach kultury (idź do TaniaKsiazka.pl)

    Zarządzanie wartością dla klienta a marketing doświadczeń w instytucjach kultury Sklep on-line
    ★★★★★
    18,95 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Prawo, akty prawne Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Produkty powiązane

Bezpieczeństwo ekonomiczne a przestępstwa gospodarcze
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Inne z kategorii Prawo, akty prawne

Oficyna naukowa Godność i siła prawa
Oficyna naukowa
Traktat o unii europejskiej
Wolters kluwer
Ochrona praw podatnika
Wolters Kluwer
Informatyzacja postępowania arbitrażowego
Arkuszewska Aneta
Z problematyki wiktymologii
Wolters Kluwer
Rodo w e-commerce,549KS (9002961)
Wolters Kluwer
...