Chcesz zarabiać więcej, pracując mniej?
Książka Badanie potrzeb klienta, czyli inwestycja z najwyższą stopą zwrotu pomoże Ci to osiągnąć!
Wiedza, która zaprocentuje
W części pierwszej zapoznasz się z ogólnymi informacjami o badaniu potrzeb klienta. Przekonasz się, iż badanie potrzeb klienta to ogromnie ważny etap sprzedaży i jedna z najważniejszych części spotkania z Klientem.
Otrzymasz też wyczerpujące informacje, które pomogą Ci w fachowy, biznesowy sposób przygotować się do przeprowadzenia pierwszego, kluczowego w dalszym sukcesie i rozwoju marki, badania potrzeb.
Kolejna część to przedstawienie poszczególnych elementów badania potrzeb w sposób jasny i transparentny nawet dla osób, które spotykają się z tym zagadnieniem po raz pierwszy. Zdobędziesz i rozwiązania, które sprawią, iż przeprowadzanie badania potrzeb będzie Twoim ulubionym etapem sprzedaży i które jednocześnie pomogą uzyskać miażdżącą przewagę nad konkurencją. Zachwycisz się tym, jak w prosty i przyjemny sposób można rozmawiać z Klientem, co pozwoli na późniejsze zebranie takiego ogromu wartościowych informacji, że późniejsza sprzedaż i obsługa Klienta będzie najwyższej jakości przyjemnością. Przyjemnością nieprzeciętnie rozpracowaną, przemyślaną i sprawiającą satysfakcję obu stronom wszystkiego rodzaju transakcji.
Na koniec, w trzeciej części omówione zostały sposoby, a także momenty, w których wykorzystasz informacje zgromadzone w trakcie przeprowadzenia badania potrzeb Klienta. Uwaga skupia się na najistotniej sprawnych metodach użycia tych danych.
Podsumowanie to krótkie i treściwe streszczenie wszystkich najważniejszych informacji z całej książki, abyś w przyszłości mógł szybko wrócić do skondensowanej wiedzy, bez zapotrzebowania czytania całych rozdziałów.
Książka Badanie potrzeb klienta, czyli inwestycja z najwyższą stopą zwrotu pomoże Ci to osiągnąć!
Wiedza, która zaprocentuje
W części pierwszej zapoznasz się z ogólnymi informacjami o badaniu potrzeb klienta. Przekonasz się, iż badanie potrzeb klienta to ogromnie ważny etap sprzedaży i jedna z najważniejszych części spotkania z Klientem.
Otrzymasz też wyczerpujące informacje, które pomogą Ci w fachowy, biznesowy sposób przygotować się do przeprowadzenia pierwszego, kluczowego w dalszym sukcesie i rozwoju marki, badania potrzeb.
Kolejna część to przedstawienie poszczególnych elementów badania potrzeb w sposób jasny i transparentny nawet dla osób, które spotykają się z tym zagadnieniem po raz pierwszy. Zdobędziesz i rozwiązania, które sprawią, iż przeprowadzanie badania potrzeb będzie Twoim ulubionym etapem sprzedaży i które jednocześnie pomogą uzyskać miażdżącą przewagę nad konkurencją. Zachwycisz się tym, jak w prosty i przyjemny sposób można rozmawiać z Klientem, co pozwoli na późniejsze zebranie takiego ogromu wartościowych informacji, że późniejsza sprzedaż i obsługa Klienta będzie najwyższej jakości przyjemnością. Przyjemnością nieprzeciętnie rozpracowaną, przemyślaną i sprawiającą satysfakcję obu stronom wszystkiego rodzaju transakcji.
Na koniec, w trzeciej części omówione zostały sposoby, a także momenty, w których wykorzystasz informacje zgromadzone w trakcie przeprowadzenia badania potrzeb Klienta. Uwaga skupia się na najistotniej sprawnych metodach użycia tych danych.
Podsumowanie to krótkie i treściwe streszczenie wszystkich najważniejszych informacji z całej książki, abyś w przyszłości mógł szybko wrócić do skondensowanej wiedzy, bez zapotrzebowania czytania całych rozdziałów.
Tytuł Badanie potrzeb klienta Autor Urszula Bartkowska Wydawnictwo Złote Myśli EAN 9788377019474 ISBN 9788377019474 Kategoria Literatura, Biznes ilość stron 192 Format 210x140x10 mm Rok wydania 2016 Oprawa broszurowa