Gdybyśmy o każdej wydanej książce mówili, iż jest najlepsza, to nikt by nam nie uwierzył. Czasem jednak zdarzają się takie publikacje, że po prostu TRZEBA TO POWIEDZIEĆ
Legendarne zasady
tworzenia produktywnych tekstów sprzedażowych i reklam
Znasz takie powiedzenie: Połowa pieniędzy wydanych na reklamę jest zmarnowana, tylko nigdy nie wiadomo która? To zapomnij o nim natychmiast!
Nadszedł czas, kiedy reklama w niektórych rękach uzyskała status nauki. Jest oparte na stałych zasadach i jest w miarę ścisła. Przyczyny i skutki zostały zanalizowane na tyle, iż dają się poprawnie rozumieć. Udowodniono i ustalono właściwe metody działania. Wiemy teraz, co jest najskuteczniejsze, i działamy na podstawie tych praw.
Reklama, która niegdyś była hazardem, stała się w ten sposób, pod kompetentnym kierownictwem, jednym z najbezpieczniejszych przedsięwzięć biznesowych. Na pewno żadne inne przedsięwzięcie o porównywalnych możliwościach nie zawiera w sobie tak niewiele ryzyka.
Claude Hopkins
Legendarne zasady
tworzenia produktywnych tekstów sprzedażowych i reklam
Znasz takie powiedzenie: Połowa pieniędzy wydanych na reklamę jest zmarnowana, tylko nigdy nie wiadomo która? To zapomnij o nim natychmiast!
Nadszedł czas, kiedy reklama w niektórych rękach uzyskała status nauki. Jest oparte na stałych zasadach i jest w miarę ścisła. Przyczyny i skutki zostały zanalizowane na tyle, iż dają się poprawnie rozumieć. Udowodniono i ustalono właściwe metody działania. Wiemy teraz, co jest najskuteczniejsze, i działamy na podstawie tych praw.
Reklama, która niegdyś była hazardem, stała się w ten sposób, pod kompetentnym kierownictwem, jednym z najbezpieczniejszych przedsięwzięć biznesowych. Na pewno żadne inne przedsięwzięcie o porównywalnych możliwościach nie zawiera w sobie tak niewiele ryzyka.
Claude Hopkins
Tytuł Tajniki warsztatu legendarnego copywritera Autor Claude Hopkins Wydawnictwo Złote Myśli EAN 9788377012888 ISBN 9788377012888 Kategoria Literatura, Ekonomia i biznes liczba stron 224 Format 15x21 cm Rok wydania 2011 Oprawa broszurowa