Podejdź do swoich zadań profesjonalnie. Oto Twój przewodnik, który będzie wspierał Cię w skutecznym doprowadzaniu spraw do końca – od zarządzania czasem i korzystania z technologicznych nowinek po nadawanie priorytetów zadaniom i przekazywanie niektórych z nich innym osobom.
"100 reguł ludzi skutecznych" aż kipi od rad, metod i narzędzi, dzięki którym w pełni wykorzystasz każdą swoją mocną stronę i wyzbędziesz się wszelkich niepotrzebnych nawyków. W każdym ze stu rozdziałów wyszukasz nową myśl, która pomoże Ci z nawiązką zrealizować wszelkie cele.
Otwórz tę książkę na którejkolwiek stronie albo przeczytaj ją od początku do końca – w jednej i drugiej sytuacji możesz liczyć na inspirację, rady i praktyczne wskazówki. "100 reguł ludzi sprawnych" wskaże ci, jak pracować mądrzej – ale nie ciężej!
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.