Zbiór zadań przeznaczony dla uczniów kształcących się w zawodzie technik hotelarstwa z zakresu kwalifikacji HGT.06 (Realizacja usług w recepcji).
Publikacja uzupełnia podręczniki z zakresu realizacji usług w recepcji. Zawiera zadania zezwalające kandydatowi do zawodu technik hotelarstwa lepiej zrozumieć zasady komunikowania się z gośćmi hotelowymi, a także etapy i techniki negocjacji wykorzystywane do uzyskania porozumienia.
Dzięki tej publikacji można zdobyć umiejętności w zakresie przygotowania rezerwacji, prowadzenia dokumentacji hotelowej, świadczenia gościom usług poprzez pracowników recepcji i zyskać znajomość procedur przyjęcia i wykwaterowania gości, a także zasad prowadzenia rachunku hotelowego gości.
Podręcznik posiada komplet ćwiczeń i zadań pomocnych podczas realizacji zajęć, opracowany pod kątem efektów kształcenia i kryteriów weryfikacji opisanych w nowej podstawie programowej dla zawodu technik hotelarstwa. Pionierska i atrakcyjna publikacja, która pomoże w prowadzeniu zajęć edukacyjnych metodami motywującymi do aktywności. Ponadto zainspiruje do poszukiwań i twórczych rozwiązań i do samodzielności.
Autorzy: Opracowanie zbiorowe
EAN: 9788302203763
Głębokość: 12.000000
ISBN: 9788302203763
liczba stron: 400
Oprawa: Miękka
wariant: Książki
Rok wydania: 2022
Szerokość: 170
Wydanie: 1
Wydawnictwo: 28284
Wysokość: 242