oryginalne spojrzenie za kulisy linii gier wideo Resident Evil - najsłynniejszego, najpopularniejszego i najbardziej wpływowego cyklu horrorów.
Alex Aniel spędził 2 lata rozmawiając z kluczowymi pracownikami firmy Capcom i poznając sekrety powstawania Resident Evil, począwszy od wizji pod koniec lat 80., przez bezprecedensowy sukces w latach 90., który ocalił markę przed problemami finansowymi, po wielką sensację dla branży gier wideo, jaką była premiera Resident Evil 4.
"Itchy, tasty" prowadzi czytelnika przez proces rozwoju kolekcji od 1996 do 2006 roku, przeplatając rys historyczny komentarzami samych twórców - między innymi Tokuro Fujiwary, Yoshikiego Okamoto, Shinjiego Mikamiego i Hidekiego Kamiyi - oferując unikalny wgląd w cykl, w wyniku którego producent stała się jednym z najistotniejszych filarów popkultury.
linia gier Resident Evil poprzez 25 lat istnienia sprzedała się w liczbie 120 milionów egzemplarzy na całym świecie, co czyni ją najlepiej sprzedającym się cyklem grywalnych horrorów. Na jej bazie powstały niezliczone filmy animowane, serie komiksowe, powieści, kolekcje zabawek, a nawet sztuki teatralne. Posłużyła jako podstawa linii filmów fabularnych pod tym samym tytułem, która doczekała się już 6 części. Siódma, o tytule "Resident Evil: Welcome to Raccoon City", ma premierę zaplanowaną na listopad 2021 roku.
"To, co jest tak idealne w "Itchy, tasty", to fakt, że umożliwiatwórcom ponowne opowiedzenie historii o tej niezwykłej linii gier z pierwszej ręki i daje cenny wgląd w chaos inieszczęścia, z których ostatecznie wzięła się magiaResident Evil w pierwszych latachistnienia kolekcji. Na skutek czego powstała książka, która jest w zasadzie niezastąpiona, niezależnie od tego, czy jesteś fanem serii, czy nie."
Eurogamer.net
Alex Aniel spędził 2 lata rozmawiając z kluczowymi pracownikami firmy Capcom i poznając sekrety powstawania Resident Evil, począwszy od wizji pod koniec lat 80., przez bezprecedensowy sukces w latach 90., który ocalił markę przed problemami finansowymi, po wielką sensację dla branży gier wideo, jaką była premiera Resident Evil 4.
"Itchy, tasty" prowadzi czytelnika przez proces rozwoju kolekcji od 1996 do 2006 roku, przeplatając rys historyczny komentarzami samych twórców - między innymi Tokuro Fujiwary, Yoshikiego Okamoto, Shinjiego Mikamiego i Hidekiego Kamiyi - oferując unikalny wgląd w cykl, w wyniku którego producent stała się jednym z najistotniejszych filarów popkultury.
linia gier Resident Evil poprzez 25 lat istnienia sprzedała się w liczbie 120 milionów egzemplarzy na całym świecie, co czyni ją najlepiej sprzedającym się cyklem grywalnych horrorów. Na jej bazie powstały niezliczone filmy animowane, serie komiksowe, powieści, kolekcje zabawek, a nawet sztuki teatralne. Posłużyła jako podstawa linii filmów fabularnych pod tym samym tytułem, która doczekała się już 6 części. Siódma, o tytule "Resident Evil: Welcome to Raccoon City", ma premierę zaplanowaną na listopad 2021 roku.
"To, co jest tak idealne w "Itchy, tasty", to fakt, że umożliwiatwórcom ponowne opowiedzenie historii o tej niezwykłej linii gier z pierwszej ręki i daje cenny wgląd w chaos inieszczęścia, z których ostatecznie wzięła się magiaResident Evil w pierwszych latachistnienia kolekcji. Na skutek czego powstała książka, która jest w zasadzie niezastąpiona, niezależnie od tego, czy jesteś fanem serii, czy nie."
Eurogamer.net
Tytuł Itchy, tasty. Nieoficjalna historia Resident Evil Autor Alex Aniel Wydawnictwo Open Beta EAN 9788394162559 ISBN 9788394162559 Kategoria Literatura, Biografie ilość stron 220 Format 210x148 mm Rok wydania 2021 Oprawa broszurowa