Autorka, Ewelina Witek - specjalistka w dziedzinie nowych mediów - opisuje w niej swoje działania badawcze, skupiając się z reguły wokół nowych narzędzi stosowanych obecnie w audiowizualności. Do tych działań Autorka nie boi się włączyć innowacyjnej telewizji, współczesnego kina, teatru postdramatycznego, także Internetu, a w szczególności portali społecznościowych, gier komputerowych (grywalizacja), urządzeń mobilnych (smartfony, tablety itp.) Sugeruje jeszcze, że wkrótce jedynym ograniczeniem w komunikacji wizerunkowej z użyciem progresywnych narzędzi będzie wyobraźnia i kreacja pracownika marketingu.
Zawarte w książce treści jej adresatem czynią jednocześnie studentów wydziałów komunikacji i kadrę zarządzającą i pracowników reklamy i marketingu.
Zawarte w książce treści jej adresatem czynią jednocześnie studentów wydziałów komunikacji i kadrę zarządzającą i pracowników reklamy i marketingu.