Polityka ograniczania reklamy w polskiej telewizji Barańska marzena
Polityka ograniczania reklamy w polskiej telewizji Barańska marzena
Polityka ograniczania reklamy w polskiej telewizji Barańska marzena
Polityka, publicystyka, eseje Barańska Marzena

Polityka ograniczania reklamy w polskiej telewizji Barańska marzena

46,03 zł

Specjalna okazja dla Ciebie!

Najkorzystniejszą propozycję ma TaniaKsiazka.pl w cenie 46,03 zł

Przejrzeliśmy bazę sklepów internetowych w systemie aby odszukać najlepszą ofertę specjalnie dla Ciebie. Polityka ograniczania reklamy w polskiej telewizji Barańska marzena Barańska Marzena z kategorii polityka, publicystyka, eseje kupisz w cenie 46,03 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Cena 46,03 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Polityka, publicystyka, eseje
  • Barańska Marzena
  • 9788362907243
  • miękka

Opis Polityka ograniczania reklamy w polskiej telewizji Barańska marzena

Z uwagi na zmiany dokonujące się w jurysdykcji krajowej stan prawnych regulacji omówionych w pracy zakreślono na dzień 31 grudnia 2011 r.Rozdział pierwszy poświęcony został zagadnieniom polityki regulacji reklamy w Polsce.W rozdziale drugim, dotyczącym handlowego przekazu audiowizualnego, szczególną uwagę zwrócono na rolę reklamy w działaniach marketingowych, politykę sytuowania reklamy jako przekazu audiowizualnego (jednocześnie w regulacjach europejskich, jak i polskich) oraz audiowizualną formę reklamy, a także wpływ polityki medialnej. W kolejnym rozdziale podjęto problematykę postrzegania reklamy z punktu widzenia polityki dbałości o uczciwość konkurencji na rynku.Rozdział czwarty traktuje o polityce używania zakazów reklamy w stosunku do produktów i usług sensytywnych, a więc wyrobów tytoniowych, alkoholu oraz gier hazardowych. W rozdziale piątym podjęto ważki problem granic reklamowych prezentacji wyrobów leczniczych i kosmetycznych.Treść rozdziału szóstego stanowią rozważania dotyczące żywności i żywienia jako przedmiotu regulacji reklamy.W kolejnym rozdziale zajęto się problematyką polityki służącej dobieraniu działań regulacyjnych państwa w odniesieniu do reklamy przez działania samoregulacyjne.W ostatnim rozdziale podjęto problematykę prowadzonej w polskiej telewizji polityki w zakresie działalności reklamowej.

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Polityka ograniczania reklamy w polskiej telewizji Barańska marzena
Kategoria Polityka, publicystyka, eseje
Marka Barańska Marzena
ISBN 9788362907243
Oprawa miękka
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 46,03 zł
Najwyższa cena 46,03 zł
W bazie od 05.08.2022
Data aktualizacji 24.12.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcjonalność śledzenia historii cen pozwala Ci podejmować świadome decyzje o zakupie.

Na tę chwilę nie mamy archiwalnych danych dotyczących cen dla produktu. Przepraszamy za wszelkie niedogodności.

Recenzje / opinie

Podziel się z nami swoją opinią o tym produkcie! Twój komentarz może pomóc innym kupującym.

Na chwilę obecną brak recenzji Polityka ograniczania reklamy w polskiej telewizji Barańska marzena. Bądź pierwszym, który dodaje opinię!

Znalezione oferty w bazie

Ceny propozycji dla Polityka ograniczania reklamy w polskiej telewizji Barańska marzena Barańska Marzena, które zostały przedstawione poniżej, nie obejmują ewentualnych kosztów przesyłki. Przed określeniem, gdzie dokonasz zakupu, zorientuj się w ocenie sklepu i pamiętaj o dodaniu dodatkowych kosztów jeśli istnieją. Lista sklepów z ofertami jest cyklicznie aktualizowana, co kilka minut.

  • Polityka ograniczania reklamy w polskiej telewizji Barańska marzena (idź do TaniaKsiazka.pl)

    Polityka ograniczania reklamy w polskiej telewizji Barańska marzena Sklep on-line
    ★★★★★
    46,03 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Polityka, publicystyka, eseje Barańska Marzena

Produkty powiązane

Inne z kategorii Polityka, publicystyka, eseje

A życie jak rzeka Andrzej kalinin
Andrzej Kalinin
Prosumpcja: między podejściem apok. a emancyp., 158624
Katedra Wydawnictwo Naukowe
Samorząd gminy jako podmiot lokalnej polityki
Uniwersytet śląski
...