Od kilku lat obserwujemy w Polsce wielkie nasilenie akcji marketingowych firm farmaceutycznych, co odpowiada ciągłemu wzrostowi sprzedawanych medykamentów na naszym rynku. Dużo dyskusji wzbudzają zwłaszcza akcje promocyjne skierowane do lekarzy. Współpraca medyków z producentami leków rodzi pytania, czy decyzje podejmowane poprzez lekarzy, jaki preparat przepisać pacjentowi, są zupełnie niezależne. W książce zaprezentowano metody, jakich używają producenta farmaceutyczne by efektywnie wpłynąć na to, jakie leki są przepisywane przez lekarzy. Opisane zostały oficjalne standardy marketingu farmaceutycznego, zanalizowane na podstawie uregulowań prawnych oraz obowiązujących kodeksów etycznych. Zestawione one zostały ze standardami rzeczywiście funkcjonującymi, które udało się zidentyfikować dzięki dwóm badaniom empirycznym. Pierwsze z nich to wywiady swobodne z przedstawicielami medycznymi, drugie to ankieta skierowana do lekarzy. Wyniki badań jednoznacznie dowodzą, iż deklarowane standardy nad wyraz odbiegają od tych praktykowanych. Polskie prawo jest minimalistyczne i dlatego jest często łamane. Naruszenia te dotyczą m.in. Ilości próbek rozdawanych lekarzom, wartości wręczanych prezentów, zawierania transakcji "coś za coś". W Polsce dotąd nie przeprowadzano badań naukowych dotyczących relacji medyków i przedstawicieli firm farmaceutycznych, dlatego informacje zawarte w tej publikacji wydają się szczególnie cenne. Książka stanowi również źródło wiedzy dla pracowników przemysłu farmaceutycznego - ukazując, jak pracujący "w terenie" reprezentanci postrzegają swe zajęcie i, jaki stosunek posiadają do nich lekarze. Ze względu na swoją tematykę, publikacja jest także godna polecenia wszystkim osobom, które interesują się nagłaśnianymi w ostatnich latach przez media śledztwami dziennikarskimi dotyczącymi relacji lekarzy i firm farmaceutycznych. Tytuł Etyczne standardy marketingu farmaceutycznego w.2 Autor Marta Makowska Wydawnictwo CeDeWu EAN 9788381027557 ISBN 9788381027557 Kategoria Literatura, Marketing ilość stron 262 Format 265x165 mm Rok wydania 2023
Etyczne standardy marketingu farmaceutycznego w.2 Cedewu
58,99 zł
Wyjątkowa promocja dla Ciebie!
Najlepszą propozycję ma TaniaKsiazka.pl w cenie 58,99 zł
Idź do sklepu
Przejrzeliśmy bazę sklepów on-line w bazie Docero aby odnaleźć najbardziej korzystną ofertę dla Ciebie. Etyczne standardy marketingu farmaceutycznego w.2 Cedewu Cedewu z kategorii biznes, ekonomia kupisz w cenie 58,99 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Wyświetlona wota 58,99 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.
Zobacz wszystkie oferty ...Opis Etyczne standardy marketingu farmaceutycznego w.2 Cedewu
Specyfikacja produktu
Specyfikacja Etyczne standardy marketingu farmaceutycznego w.2 Cedewu | |
---|---|
Kategoria | Biznes, ekonomia |
ISBN | 9788381027557 |
Autor | Marta Makowska |
Wydawnictwo | CeDeWu |
Ilość stron | 262 |
Aktualnych ofert | 1 |
Najniższa cena | 58,99 zł |
Najwyższa cena | 58,99 zł |
W bazie od | 01.09.2023 |
Data aktualizacji | 21.10.2024 |
Opinia użytkowników | - |
Nasza recenzja | - |
Rekomendacja sklepu | TaniaKsiazka.pl |
Historia cen
Funkcja śledzenia historii cen pozwala Ci podejmować przemyślane decyzje o zakupie.
Na tę chwilę nie posiadamy historycznych danych dotyczących ceny dla produktu Etyczne standardy marketingu farmaceutycznego w.2 Cedewu. Przepraszamy za wszelkie niedogodności.
Na tę chwilę nie posiadamy historycznych danych dotyczących ceny dla produktu Etyczne standardy marketingu farmaceutycznego w.2 Cedewu. Przepraszamy za wszelkie niedogodności.
Recenzje / opinie
Nabyłeś ten produkt? Daj nam znać, co o nim myślisz.
Obecnie nie posiadamy recenzji dla Etyczne standardy marketingu farmaceutycznego w.2 Cedewu. Twój komentarz może być pierwszy!
Obecnie nie posiadamy recenzji dla Etyczne standardy marketingu farmaceutycznego w.2 Cedewu. Twój komentarz może być pierwszy!
Znalezione oferty w bazie
Ceny ofert dla Etyczne standardy marketingu farmaceutycznego w.2 Cedewu Cedewu, które zostały pokazane poniżej, nie zawierają potencjalnych kosztów przesyłki. Przed wytypowaniem miejsca, gdzie zrealizujesz zakup, zorientuj się w ocenach firmy i pamiętaj o doliczeniu dodatkowych kosztów jeżeli istnieją. Co kilka / kilkanaście minut odbywa się aktualizacja listy propozycji.
-
Etyczne standardy marketingu farmaceutycznego w.2 Cedewu (w sklepie TaniaKsiazka.pl)
★★★★★58,99 złKategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Biznes, ekonomia Cedewu
Produkty powiązane
Brak produktów podobnych dla Etyczne standardy marketingu farmaceutycznego w.2 Cedewu
Inne z kategorii Biznes, ekonomia
45,00 zł
Marketing mobilny
Przeglądaj promocje z kategorii biznes, ekonomia znanych marek:
Popularne marki:
Biznes, ekonomia
C.h. beck,
Biznes, ekonomia
Dejnaka Agnieszka redakcja naukowa,
Biznes, ekonomia
Marciniak Jarosław,
Biznes, ekonomia
SCHOLAR,
Biznes, ekonomia
one press
Ostatnio zaktualizowane:
- Kierunki rozwoju mobilności niskoemisyjnej
- C.h. beck Zatrudnianie pracowników mobilnych podróże służbowe praktyczny poradnik
- Becoming Transnational Professional Kariery i mobilność
- Marketing mobilny
- Godzina dziennie z mobile marketingiem One press
- Mobing, dyskryminacja, molestowanie Marciniak jarosław