Urządzenia przenośne nieodłącznie towarzyszą dziś wielu użytkownikom. Ludzie poświęcają dużo czasu na pracę z tabletami i smartfonami. Zastanawiasz się, jak zareklamować się w tym gronie? Potencjalnych sposobów jest sporo: SMS-y, reklama mobilna, kody QR, strony przygotowane pod kątem mniejszych ekranów... Jak się nie zgubić w tym gąszczu możliwości? Jak wykorzystać potencjał reklamy mobilnej? Odpowiedź na to i niemało innych pytań odnajdziesz w tej książce.podczas lektury dowiesz się, jak opracować strategię mobilną, kiedy korzystać z krótkich wiadomości tekstowych, a kiedy sięgnąć po bardziej wyrafinowane narzędzia. Przekonasz się na dodatek, iż można efektywnie zwiększyć obszar działania dzięki przygotowaniu przenośnej wersji witryny lub reklam. W kolejnych rozdziałach odkryjesz, jaki potencjał drzemie w układzie społecznościowo-przenośnym oraz co to jest m-handel. Książka ta jest świetnym źródłem danych na temat mobilnego marketingu, a przygotowano ją w taki sposób, że całą zawartą w niej wiedzę możesz opanować, jeśli poświęcisz na to tylko godzinę dziennie. Naprawdę warto spróbować!Przekonaj się:jak wykorzystać platformę mobilną do prowadzenia kampanii reklamowychjak wybrać właściwą formę reklamy w zależności od potrzebjaki potencjał kryje m-handelże wystarczy jedna godzina dziennie, żeby zdobyć nowych klientówZdobądź nowych klientów - zajmie Ci to tylko godzinę dziennie!
Autorzy: Rachel Pasqua, Noah Elkin
EAN: 9788324676996
Format: 17x23 cm
ilość stron: 440
ISBN: 9788324676996
Oprawa: broszurowa
Rok wydania: 2013
Wydawnictwo: One Press / Helion
Autorzy: Rachel Pasqua, Noah Elkin
EAN: 9788324676996
Format: 17x23 cm
ilość stron: 440
ISBN: 9788324676996
Oprawa: broszurowa
Rok wydania: 2013
Wydawnictwo: One Press / Helion