Na medycynie, polityce i marketingu znają się, jak wiadomo, wszyscy. I pewnie właśnie dlatego większość potencjalnie genialnych biznesów upada w ciągu pierwszych kilku lat działalności… Po prostu ich właściciele nie wiedzieli, zapomnieli albo pominęli rzeczy, na które obowiązkowo powinni zwrócić uwagę, generując swoją markę. Na szczęście jest Paweł Tkaczyk. Napisał tę książkę, opierając się na swych doświadczeniach wieloletniego praktyka marketingu. Przyprawił ją dużą dawką najaktualniejszej wiedzy na światowym poziomie.
Autor spisał po kolei wszystkie ważne kwestie, jakie Ty, Czytelniku — właścicielu producenta, pracowniku marketingu, specjalisto do spraw PR — powinieneś znać. Książkę możesz przeczytać od deski do deski, uzyskując konkretną dawkę informacji podanych w przystępny, typowy dla praktyka sposób — bez tabel, wzorów i niełatwych klasyfikacji. Jeśli jednak wolisz, możesz także czytać książkę na wyrywki, wybierając zagadnienia, które najistotniej Cię interesują:
- Silna firma
- Strategia komunikacji firmy
- Identyfikacja wizualna
- Nowy marketing
- Case studies
Tytuł Zakamarki producenta. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swej marki Autor Paweł Tkaczyk Wydawnictwo One Press EAN 9788328394575 ISBN 9788328394575 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Biznes liczba stron 216 Rok wydania 2022 Oprawa Miękka Wydanie 1