Giełda kojarzy się powszechnie z miejscem dostarczającym emocji. Popkultura uwielbia pokazywać handel na rynkach jako szczególny wariant hazardu, który w założeniu ma podwyższać adrenalinę, powodować ekscytację i ― w wyniku czego ― przynieść pokaźne pieniądze. Prasę, internet i telewizję interesują ponadnormatywne wzrosty i efektowne spadki. Bohaterami masowej wyobraźni zostają wielcy wygrani i wielcy przegrani. Tacy gracze oczywiście istnieją na realnym rynku, lecz w rzeczywistości jest ich niewielu. Większość zawodowych traderów to osoby skupiające się na powolnym, systematycznym wzroście wartości swoich aktywów. Nuda? Być może. Lecz nuda bezpieczna, spokojna i opłacalna.
Autorka tej książki jest aktywna na giełdzie od wielu lat. Swoje analizy i trading opiera na koncepcjach smart money; tym mianem określa się niewielką liczebnie, lecz wielką kapitałowo grupę inwestorów, którzy mają prawdziwy wpływ na to, co się dzieje z rynkiem. W tym poradniku znajdziesz najważniejsze dane, dzięki którym zaczniesz inwestować w duchu smart money, między innymi:
- Poznasz koncepcję stref popytu i podaży
- Dowiesz się, jak na jej podstawie buduje się system handlowy
- Zrozumiesz, na czym polega mechanika tworzenia trendu i szukania płynności
- Nauczysz się wykorzystywać kluczowe miejsca trendu do definiowania przewag rynkowych
Autorka tej książki jest aktywna na giełdzie od wielu lat. Swoje analizy i trading opiera na koncepcjach smart money; tym mianem określa się niewielką liczebnie, lecz wielką kapitałowo grupę inwestorów, którzy mają prawdziwy wpływ na to, co się dzieje z rynkiem. W tym poradniku znajdziesz najważniejsze dane, dzięki którym zaczniesz inwestować w duchu smart money, między innymi:
- Poznasz koncepcję stref popytu i podaży
- Dowiesz się, jak na jej podstawie buduje się system handlowy
- Zrozumiesz, na czym polega mechanika tworzenia trendu i szukania płynności
- Nauczysz się wykorzystywać kluczowe miejsca trendu do definiowania przewag rynkowych
Tytuł Strategia popytu i podaży w tradingu. Wprowadzenie do smart money concept Autor Natalia Bojko Wydawnictwo One Press EAN 9788328902176 ISBN 9788328902176 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Zarządzanie liczba stron 160 Rok wydania 2023 Oprawa Miękka Wydanie 1