Biblia content marketingu
Biblia content marketingu
Biblia content marketingu
Biznes, ekonomia One press

Biblia content marketingu

od
27,28 zł

Specjalna promocja dla Ciebie!

Najkorzystniejszą propozycję przygotował MegaKsiazki.pl w cenie 27,28 zł

Przeszukaliśmy wiele sklepów on-line w bazie danych aby odszukać najkorzystniejszą ofertę specjalnie dla Ciebie. Biblia content marketingu One press z kategorii biznes, ekonomia kupisz w cenie 27,28 zł w sklepie MegaKsiazki.pl. Pokazana kwota 27,28 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty (3) ...
  • Cechy:
  • Biznes, ekonomia
  • One press
  • 9788328396616
  • Puzyrkiewicz Dariusz
  • One Press / Helion

Opis Biblia content marketingu

Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej zapotrzebowania. Drugi wariant to działania celowe. Nim zainicjujemy jakiekolwiek kampanie promocyjne, siadamy i zastanawiamy się nad tym, jaki jest nasz nadrzędny cel, i pod jego kątem planujemy i realizujemy wszystkie aktywności marketingowe. Ta książka, kompleksowo podchodząca do marketingu treści, została napisana z myślą o osobach, firmach, markach, które swoje działania chcą zaplanować, zaprojektować i wdrożyć.

Jej autor po kolei wprowadza czytelnika w zagadnienia content marketingu. Tłumaczy, czym jest content marketing i na jakich zasadach psychologicznych bazuje. Podpowiada, jak ułatwić sobie pracę dzięki piramidzie skuteczności, i objaśnia, na czym polega strategia stworzenia w marketingu treści. Zwraca uwagę na ważkość contentu ekologicznego i na to, jak osiągnąć więcej mniejszym kosztem dzięki synergii treści. Potem przechodzi do spraw ergonomicznych ― kalendarza sprzedażowego i tego, jak chcemy pozycjonować produkty i usługi. Pisze o roli optymalnie wybranych kanałów komunikacji z klientem. Wreszcie odpowiada na pytanie, co dalej, czyli jak realizować zaplanowane i przygotowane działania, żeby przyniosły nam oczekiwane profity.

Autorzy: Dariusz Puzyrkiewicz
EAN: 9788328396616
Głębokość: 11.000000
ISBN: 978-83-283-9661-6
ilość stron: 216
Oprawa: Miękka
rodzaj: Książki
Rok wydania: 2023
Szerokość: 140
Wydanie: 1
Wydawnictwo: One Press
Wysokość: 208

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Biblia content marketingu
Kategoria Biznes, ekonomia
Marka One press
ISBN 9788328396616
Autor Puzyrkiewicz Dariusz
Wydawnictwo One Press / Helion
Aktualnych ofert 3
Najniższa cena 27,28 zł
Najwyższa cena 33,01 zł
W bazie od 14.01.2023
Data aktualizacji 02.05.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu MegaKsiazki.pl

Historia cen

Funkcjonalność śledzenia zmian cen pozwoli Ci podejmować.

Na chwilę obecną nie posiadamy danych archiwalnych cenowych dla produktu Biblia content marketingu. Przepraszamy za wszelkie utrudnienia.

Recenzje / opinie

Twoja opinia jest dla innych bardzo ważna! Wyślij recenzję tego produktu.

Nie mamy jeszcze opinii na temat Biblia content marketingu. Czy chciałbyś dodać pierwszą recenzję?

Znalezione oferty w bazie

Ewentualne koszty dostawy dla Biblia content marketingu One press nie zostały uwzględnione w cenach prezentowanych poniżej ofert. Podczas wyboru miejsca zakupu produktu, zapoznaj się z komentarzami o sklepie i rozważ dodatkowy koszt związany z przesyłką. Katalog propozycji jest odświeżana raz na kilka - kilkanaście minut.

  • Biblia content marketingu Dariusz Puzyrkiewicz (w sklepie MegaKsiazki.pl)

    Biblia content marketingu Dariusz Puzyrkiewicz Sklep on-line
    ★★★★★
    26,95 zł
    Kategoria w sklepie MegaKsiazki.pl: Księgarnia / Książki One press
  • Biblia content marketingu (w sklepie Empik)

    Biblia content marketingu Sklep on-line
    ★★★★★
    30,34 zł
    Kategoria w sklepie Empik: Książki > Biznes, ekonomia, marketing > Marketing One press

Produkty powiązane

Zakamarki marki One press
One press
Biblia content marketingu
One press

Inne z kategorii Biznes, ekonomia

Instytut praktycznej edukacji Kto zabiera twoje pieniądze
Instytut Praktycznej Edukacji
Bankowość wczoraj i dziś Białas małgorzata, mazur zbigniew
Białas Małgorzata, Mazur Zbigniew
Współpraca z dostawcami w przedsiębiorstwach społecznie odpowiedzialnych
Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego
...