Czy wiesz, jak przebiega ścieżka zakupowa? zaczyna się od rozpoznania potrzeby, potem następuje faza poszukiwania danych i porównywania ofert, wreszcie dochodzi do zakupu. To jednak nie koniec. Jeśli towar albo usługa spełniły kryteria klienta, sięgnie po nie ponownie. Jeśli nie ― odrzuci je, gdy znów pojawi się potrzeba uzupełnienia zapasów albo skorzystania z usługi. Ten schemat, oddający cykl podejmowania decyzji poprzez konsumentów, działa właściwie w wypadku każdego człowieka i w odniesieniu do dowolnego zakupu ― po prostu jest uniwersalny.
Najlepsi handlowcy znakomicie wiedzą, że by osiągać maksymalne wyniki sprzedażowe, muszą się zaopatrzyć w narzędzia, które pozwolą im zadbać o klienta na każdym z pięciu etapów procesu decyzyjnego. Możesz mieć te techniki od ręki i w komplecie ― w tej książce bowiem wyszukasz zestaw gotowych narzędzi handlowych, które pomogą Ci zwrócić uwagę klienta, przekonać go do zakupu i zmienić w ambasadora marki. Zastosuj techniki opisane w tym poradniku, a klient nie tylko wybierze właśnie Twoją ofertę i wróci z kolejną potrzebą, lecz też przyprowadzi ze sobą kolejnych zainteresowanych.
Łukasz Hodorowicz ― marketingowiec związany z portalem skuteczny.marketing. Prowadzi podcast Marketing z głową, współpracuje także z przeróżnymi firmami i portalami jako bloger. Jest równocześnie praktykiem, jak i teoretykiem marketingu.
Najlepsi handlowcy znakomicie wiedzą, że by osiągać maksymalne wyniki sprzedażowe, muszą się zaopatrzyć w narzędzia, które pozwolą im zadbać o klienta na każdym z pięciu etapów procesu decyzyjnego. Możesz mieć te techniki od ręki i w komplecie ― w tej książce bowiem wyszukasz zestaw gotowych narzędzi handlowych, które pomogą Ci zwrócić uwagę klienta, przekonać go do zakupu i zmienić w ambasadora marki. Zastosuj techniki opisane w tym poradniku, a klient nie tylko wybierze właśnie Twoją ofertę i wróci z kolejną potrzebą, lecz też przyprowadzi ze sobą kolejnych zainteresowanych.
Łukasz Hodorowicz ― marketingowiec związany z portalem skuteczny.marketing. Prowadzi podcast Marketing z głową, współpracuje także z przeróżnymi firmami i portalami jako bloger. Jest równocześnie praktykiem, jak i teoretykiem marketingu.
Tytuł Rozszyfruj klienta. Sprzedawaj więcej Autor Łukasz Hodorowicz Wydawnictwo One Press EAN 9788328395480 ISBN 9788328395480 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Zarządzanie ilość stron 224 Rok wydania 2022 Oprawa Miękka Wydanie 1