Jeśli znasz ucznia, który pisze niewyraźnie i nieczytelnie, ma problemy z planowaniem tekstu na stronie i realizowaniem prostych czynności manualnych, a ponadto uzyskuje w szkole słabe oceny za wytwory swojej pracy, sięgnij po tę książeczkę i włącz przygotowane w niej zadania w program jego codziennej energiczności. Zaprezentowane ćwiczenia tylko z pozoru wydają się proste, ponieważ dzieci wkładają dużo wysiłku w ich zrobienie. Mnóstwo kart pracy zostało zaplanowanych tak, aby zaangażować w cykl pisania wszystkie zmysły: kinestezję, wzrok, słuch, dotyk. Te ćwiczenia, nazwijmy je bazowe, to pierwszy krok do komponowania tekstu, redagowania notatki, pisania w odpowiednim tempie, „ubierania myśli w słowa" bez wysiłku. Ćwiczenia grafomotoryczne w niniejszej publikacji pozostały z powodzeniem przetestowane u podopiecznych Ośrodka Rehabilitacji Dzieci w Centrum Medycznym „Zdrowie" w Kielcach, a także w trakcie konsultacji terapeutycznych w Zakładzie Komunikacji Językowej Instytutu Filologii Polskiej w Uniwersytecie Jana Kochanowskiego w Kielcach. Zrób kolejny krok, żeby pomóc dziecku w automatyzacji procesu pisania.
Podtytuł: Umiem to
ISBN: 9788371733314
Kod paskowy: 9788371733314
Autorzy: Boksa Ewa, Zbróg Zuzanna
Rok wydania: 2018
Kod wydawcy: 20427
Miejscowość: Kielce
liczba stron: 48
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 21.0x29.0cm
Głębokość (mm): 3
Waga: 0.15
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka
Podtytuł: Umiem to
ISBN: 9788371733314
Kod paskowy: 9788371733314
Autorzy: Boksa Ewa, Zbróg Zuzanna
Rok wydania: 2018
Kod wydawcy: 20427
Miejscowość: Kielce
liczba stron: 48
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 21.0x29.0cm
Głębokość (mm): 3
Waga: 0.15
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka