Książkę uwydatnia całościowe spojrzenie na zagadnienie kształtowania zachowań i postaw przedsiębiorczych w korporacjach, które określane jest jako intraprzedsiębiorczość. W procesie zarządzania korporacjami pokaźne jest użycie podejścia przedsiębiorczego, które w praktyce determinuje ich rozwój. W książce wyjaśniono niemało złożonych zagadnień, związanych z przedsiębiorczością korporacyjną w aspekcie ekonomicznym, prawnym, technicznym, globalnym, przywództwa oraz kultury i innowacji.
Celem publikacji jest holistyczne i interdyscyplinarne ukazanie złożonego systemu pokaźnych i sporych przedsiębiorstw, w których wnętrzu stworzone jest środowisko w rożnym stopniu rozwijające przedsiębiorczość korporacyjną.
Adresatami są menedżerowie, pracownicy korporacji, studenci oraz czytelnicy zainteresowani poszerzeniem wiedzy z zakresu przedsiębiorczości korporacyjnej.
Książka pozostała napisana poprzez pracowników naukowych trzech katedr Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie: Katedry Przedsiębiorczości i Innowacji, Katedry Strategii Zarządzania i Rozwoju Organizacji, a także Katedry Prawa Międzynarodowego oraz Katedry Gospodarki Przestrzennej i Architektury Krajobrazu Uniwersytetu Rolniczego w Krakowie. Stanowi ona kontynuację wcześniejszej publikacji pt. „Przedsiębiorczość i zarządzanie niedużym i średnim przedsiębiorstwem".
Podtytuł: Rynek, strategie, zarządzanie
ISBN: 9788380851009
Kod paskowy: 9788380851009
Kod wydawcy: 20629
liczba stron: 324
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 16.0x23.5cm
Głębokość (mm): 16
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka
Celem publikacji jest holistyczne i interdyscyplinarne ukazanie złożonego systemu pokaźnych i sporych przedsiębiorstw, w których wnętrzu stworzone jest środowisko w rożnym stopniu rozwijające przedsiębiorczość korporacyjną.
Adresatami są menedżerowie, pracownicy korporacji, studenci oraz czytelnicy zainteresowani poszerzeniem wiedzy z zakresu przedsiębiorczości korporacyjnej.
Książka pozostała napisana poprzez pracowników naukowych trzech katedr Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie: Katedry Przedsiębiorczości i Innowacji, Katedry Strategii Zarządzania i Rozwoju Organizacji, a także Katedry Prawa Międzynarodowego oraz Katedry Gospodarki Przestrzennej i Architektury Krajobrazu Uniwersytetu Rolniczego w Krakowie. Stanowi ona kontynuację wcześniejszej publikacji pt. „Przedsiębiorczość i zarządzanie niedużym i średnim przedsiębiorstwem".
Podtytuł: Rynek, strategie, zarządzanie
ISBN: 9788380851009
Kod paskowy: 9788380851009
Kod wydawcy: 20629
liczba stron: 324
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 16.0x23.5cm
Głębokość (mm): 16
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka