Publikacja jest skierowana do specjalistów pracujących w szkole z dziećmi, które mają trudności w nauce. Skupiono się w niej na wszelkich w głównej mierze występujących zaburzeniach wśród dzieci w szkole podstawowej oraz opisano, jakie ćwiczenia są sprawne przy rekompensowaniu tych trudności.komplet ćwiczeń zawarty w części 1 dotyczy:- umiejętności analizy i syntezy słuchowej,- funkcji językowych u dzieci przedszkolnych i w młodszym wieku szkolnym.Karty zostały opracowane w oparciu o materiał obrazkowo-wyrazowy i teksty.
Ćwiczenia mają na celu rozwijanie funkcji językowych i analizatora słuchowego, który ma wyraźne znaczenie przy ćwiczeniach artykulacyjnych, stymulowaniu rozwoju słownictwa i kompetencji językowych.Karty pracy są dla uczniów z:- trudnościami w nauce,- dysleksją,- zespołem Aspergera i autyzmem,- afazją,- alalią,- opóźnionym rozwojem mowy,- niezakończonym rozwojem mowy,- zróżnicowanymi wadami wymowy.W serii ukazały się:1.
Terapia logopedyczna i pedagogiczna w przedszkolu i szkole. Część 2. Karty pracy2. Terapia logopedyczna i pedagogiczna w przedszkolu i szkole. Część 3. Karty pracy3. Terapia logopedyczna i pedagogiczna w przedszkolu i szkole.
Porady i ćwiczenia