Prezentowany Państwu polsko-angielski słownik wychodzi naprzeciw współczesnym oczekiwaniom, zawiera bowiem 15 000 haseł, zwrotów i wyrażeń, posiadających ułatwić komunikowanie w takich obszarach naszego życia, jak BIZNES, MEDIA i REKLAMA.
W naszych obecnych, istotnie burzliwych politycznie czasach, gdy na naszych oczach zachodzą radykalne przemiany ustrojowe, polityczne i kulturowe, niesposób oprzeć się wrażeniu, że świat przyśpiesza. Elementem podstawowym takich zmian jest rozwój komunikowania społecznego i przemiany globalnych obyczajów. W takim kontekście niezwykłego znaczenia nabierają wszelkie działania biznesowe (ekonomia), medialne (komunikacja społecna) a przeważnie - reklamowe; zapewnianie ciągle to lepszej i lepszej jakości życia przez propagowanie coraz to technicznie doskonalszych artykułów i usług, nie mówiąc o pomyslach czy nawet ideach.
BIZNES, MEDIA i REKLAMA stanowią w takiej nowej sytuacji integralną całość, która funkcjonuje w każdym systemie politycznym, kulturowym i społecznym. Ta idea stała się podstawą dla stworzenia słownika, którego zawartość brałaby te trzy sfery naszego życia pod uwagę i to równocześnie. Chcemy po prostu wyjść naprzeciw Państwa potrzebom, wskazując, że słownictwo w tej sferze życia właściwie czerpie z tych samych źródeł.
Nasz słownik ma służyć pomocą wszystkim, których żywo obchodzą kwestie cyrkulacji pieniądza, technologii, komunikacji i przepływu zróżnicowanych idei w naszym społecznym otoczeniu. Słownik jest niezbędnikiem dla studentów, menedżerów, dziennikarzy, jak też psychologów i socjologów, zajmujących się problematyką szeroko pojmowanej komunikacji. W sumie - adresujemy go do wszelkich ludzi, którym nie są obojętne zmiany w naszym życiu, otoczeniu i w sferze nowych technologii informacji i komunikowania.
ISBN: 9788361448648
Kod paskowy: 9788361448648
Autorzy: Smid Wacław
Wydanie: 1
Rok wydania: 2010
Kod wydawcy: 30512
Miejscowość: Kraków
liczba stron: 208
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 15.0x21.0cm
Głębokość (mm): 15
Waga: 0.27
Języki: angielski, polski
Grupa towarowa: Książka
W naszych obecnych, istotnie burzliwych politycznie czasach, gdy na naszych oczach zachodzą radykalne przemiany ustrojowe, polityczne i kulturowe, niesposób oprzeć się wrażeniu, że świat przyśpiesza. Elementem podstawowym takich zmian jest rozwój komunikowania społecznego i przemiany globalnych obyczajów. W takim kontekście niezwykłego znaczenia nabierają wszelkie działania biznesowe (ekonomia), medialne (komunikacja społecna) a przeważnie - reklamowe; zapewnianie ciągle to lepszej i lepszej jakości życia przez propagowanie coraz to technicznie doskonalszych artykułów i usług, nie mówiąc o pomyslach czy nawet ideach.
BIZNES, MEDIA i REKLAMA stanowią w takiej nowej sytuacji integralną całość, która funkcjonuje w każdym systemie politycznym, kulturowym i społecznym. Ta idea stała się podstawą dla stworzenia słownika, którego zawartość brałaby te trzy sfery naszego życia pod uwagę i to równocześnie. Chcemy po prostu wyjść naprzeciw Państwa potrzebom, wskazując, że słownictwo w tej sferze życia właściwie czerpie z tych samych źródeł.
Nasz słownik ma służyć pomocą wszystkim, których żywo obchodzą kwestie cyrkulacji pieniądza, technologii, komunikacji i przepływu zróżnicowanych idei w naszym społecznym otoczeniu. Słownik jest niezbędnikiem dla studentów, menedżerów, dziennikarzy, jak też psychologów i socjologów, zajmujących się problematyką szeroko pojmowanej komunikacji. W sumie - adresujemy go do wszelkich ludzi, którym nie są obojętne zmiany w naszym życiu, otoczeniu i w sferze nowych technologii informacji i komunikowania.
ISBN: 9788361448648
Kod paskowy: 9788361448648
Autorzy: Smid Wacław
Wydanie: 1
Rok wydania: 2010
Kod wydawcy: 30512
Miejscowość: Kraków
liczba stron: 208
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 15.0x21.0cm
Głębokość (mm): 15
Waga: 0.27
Języki: angielski, polski
Grupa towarowa: Książka