Edukacja medialna a reklama. Studia teoretyczne
Edukacja medialna a reklama. Studia teoretyczne
Edukacja medialna a reklama. Studia teoretyczne

Edukacja medialna a reklama. Studia teoretyczne

22,44 zł

Wyjątkowa promocja dla Ciebie!

Najlepszą ofertę ma TaniaKsiazka.pl w cenie 22,44 zł

Przejrzeliśmy dużą ilość sklepów on-line w systemie aby wyszukać najbardziej korzystną ofertę dla Ciebie. Edukacja medialna a reklama. Studia teoretyczne z kategorii pozostałe książki kupisz w cenie 22,44 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Kwota 22,44 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Pozostałe książki
  • 9788322621943

Opis Edukacja medialna a reklama. Studia teoretyczne

Cywilizacja medialna, zmediatyzowany świat, zapośredniczona rzeczywistość to tylko kilka określeń współczesnego środowiska życia człowieka. Nie wydaje się przesadą stwierdzenie, iż media są dziś wszechobecne. Ich rozwój nigdy dotąd nie przebiegał tak szybko, a instrumentarium nie było tak pokaźne. Dla potencjalnego odbiorcy media są źródłem zarówno szans, jak i zagrożeń. Edukacja medialna, rozumiana jako edukacja o mediach, do mediów i poprzez media stanowi odpowiedź na wyzwania czasu. Prezentowana książka jest próbą przybliżenia czytelnikowi istoty, a także stanu edukacji medialnej w Polsce, zwłaszcza w kontekście edukacji szkolnej. Porusza ponadto problem reklamy jako komunikatu perswazyjnego. Stanowczą cześć pracy stanowi analiza wyników badań dotyczących wpływu warsztatów z edukacji medialnej na odbiór reklam telewizyjnych u młodzieży licealnej. Autorka dąży także do przedstawienia opinii środowiska szkolnego na Śląsku na temat edukowania medialnego. Publikacja skierowana jest z reguły do pracowników naukowych zainteresowanych problemem mediów w kontekście edukacji,także do czynnych nauczycieli, pedagogów, studentów. Tytuł Edukacja medialna a reklama. Studia teoretyczne.. Autor Monika Frania Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego EAN 9788322621943 ISBN 978-83-226-2194-3 Kategoria Literatura, Pedagogika liczba stron 196 Format 240x168 mm Rok wydania 2013 Oprawa broszurowa

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Edukacja medialna a reklama. Studia teoretyczne
Kategoria Pozostałe książki
ISBN 9788322621943
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 22,44 zł
Najwyższa cena 22,44 zł
W bazie od 16.09.2024
Data aktualizacji 19.09.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcjonalność monitorowania historii zmian cen pozwala Ci na analizę wartości produktu na przestrzeni czasu.

Przepraszamy, ale na chwilę obecną nie ma aktualnych informacji na temat historii cen produktu Edukacja medialna a reklama. Studia teoretyczne.

Recenzje / opinie

Opinia użytkowników jest dla nas bardzo ważna! Wyślij swoją recenzję tego produktu.

Przepraszamy, ale obecnie nie mamy jeszcze opinii o tym produkcie.

Znalezione oferty w bazie

Ceny propozycji dla Edukacja medialna a reklama. Studia teoretyczne , które są pokazane poniżej, nie obejmują ewentualnych kosztów wysyłki. Przed wytypowaniem miejsca, gdzie dokonasz transakcji, zorientuj się w ocenie sklepu oraz pamiętaj o doliczeniu dodatkowych kosztów jeśli istnieją. Co kilka minut następuje aktualizacja katalogu propozycji.

  • Edukacja medialna a reklama. Studia teoretyczne (w sklepie TaniaKsiazka.pl)

    Edukacja medialna a reklama. Studia teoretyczne Sklep on-line
    ★★★★★
    22,44 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Pozostałe książki

Produkty powiązane

Inne z kategorii Pozostałe książki

Brak innych produktów w kategorii Pozostałe książki
...