Przeznaczenie podręcznika:
zawód: technik organizacji reklamy
kwalifikacja: A.26. Sprzedaż towarów i usług reklamowych
Wszystkie zagadnienia pozostały omówione w podręczniku w sposób maksymalnie użyteczny i zobrazowane licznymi wzorami dokumentów, wyliczeniami, a także przykładami rzeczywistych zdarzeń, w których autor uczestniczył. Książka napisana jest prostym, nieskomplikowanym językiem i gromadzi wyjaśnienie wielu wyrażeń z języka branżowego stosowanego na rynku reklamowym. Proponuje podstawowy zasób wiedzy, niezbędny do rozpoczęcia pracy w podmiotach rynku reklamowego - dlatego może być {pomocn|przydatn)a również dla osób, które poszukują pracy w reklamie lub niedawno ją rozpoczęły.
Podtytuł: Szkoły ponadgimnazjalne
ISBN: 9788377350591
Kod paskowy: 9788377350591
Autorzy: Zaborowski Leszek
Rok wydania: 2016
Kod wydawcy: 25943
Liczba stron: 200
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 16.0x23.0cm
Głębokość (mm): 10
Waga: 0.336
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka
zawód: technik organizacji reklamy
kwalifikacja: A.26. Sprzedaż towarów i usług reklamowych
Wszystkie zagadnienia pozostały omówione w podręczniku w sposób maksymalnie użyteczny i zobrazowane licznymi wzorami dokumentów, wyliczeniami, a także przykładami rzeczywistych zdarzeń, w których autor uczestniczył. Książka napisana jest prostym, nieskomplikowanym językiem i gromadzi wyjaśnienie wielu wyrażeń z języka branżowego stosowanego na rynku reklamowym. Proponuje podstawowy zasób wiedzy, niezbędny do rozpoczęcia pracy w podmiotach rynku reklamowego - dlatego może być {pomocn|przydatn)a również dla osób, które poszukują pracy w reklamie lub niedawno ją rozpoczęły.
Podtytuł: Szkoły ponadgimnazjalne
ISBN: 9788377350591
Kod paskowy: 9788377350591
Autorzy: Zaborowski Leszek
Rok wydania: 2016
Kod wydawcy: 25943
Liczba stron: 200
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 16.0x23.0cm
Głębokość (mm): 10
Waga: 0.336
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka