O czym jest książka "Emocjonalny (nie)ład w pracy""Emocjonalny (nie)ład w pracy" to książka, która podejmuje tematykę emocji w środowisku zawodowym. Autorka, Łada Drozda, zwraca uwagę na to,niejednokrotnie nie jesteśmy ekspertami od emocji – mamy trudności z ich odczytywaniem u innych ludzi oraz z rozpoznawaniem własnych uczuć.
Wynika to z naszego wychowania i dziedzictwa kulturowego. W pracy te problemy prowadzą do niezdrowych relacji opartych na podległości i dominacji. Autorka pokazuje,możliwe jest uzdrowienie relacji w firmach, instytucjach i organizacjach, jeśli tylko zdobędziemy odpowiednią wiedzę o emocjach i nauczymy się nimi zarządzać.
Książka dostarcza szerokiego spojrzenia na emocje rządzące naszym życiem zawodowym oraz ergonomicznych wskazówek, jak poprawić atmosferę w miejscu pracy.Komu polecamy tę książkę?Książkę "Emocjonalny (nie)ład w pracy" polecamy wszystkim, którzy pragną poprawić swoje relacje zawodowe i zrozumieć emocje wpływające na codzienną pracę.
nad wyraz {pomocn|przydatn)a będzie dla menedżerów, liderów zespołów, pracowników działów HR oraz każdego, kto chce świadomie kształtować kulturę organizacyjną swojej firmy. To również wartościowa lektura dla osób zainteresowanych rozwojem osobistym i poprawą jakości życia zawodowego.Do jakiej kategorii zaliczana jest ta książka?"Emocjonalny (nie)ład w pracy" zaliczana jest do kategorii literatury biznesowej i poradników z zakresu zarządzania emocjami i relacjami w środowisku zawodowym.