pakiet zawiera dwadzieścia jeden historyjek obrazkowych. Każda historyjka składa się z trzech obrazków przedstawiających kolejne etapy jednego zdarzenia. Głównymi bohaterami tych wydarzeń są typowo dzieci. Pod każdym obrazkiem zapisano pytanie związane z jego treścią, a odpowiedzi na te pytania podano na osobnych paskach.
Historyjki podzielono ze względu na stopień trudności na trzy poziomy, po siedem historyjek w każdym poziomie. Różnica w poziomie trudności polega z zasady na długości pytań i odpowiedzi oraz budowie wyrazów.
Dziecko - pracując z pomocą dorosłego albo pod jego kontrolą - powinno przyjrzeć się uważnie wszystkim trzem obrazkom należącym do jednej historyjki, a następnie ułożyć je w adekwatnej kolejności. Następnie powinno przeczytać pytania i dobrać do nich odpowiedzi. Ułożone historyjki nauczyciel może użyć do ćwiczeń w czytaniu, rozwijaniu mowy czynnej, a zwłaszcza umiejętności mówienia zdaniami, opowiadania. Historyjki obrazkowo-zdaniowe z pytaniami asygnowane są dla dzieci 6-letnich (a choćby młodszych), które rozpoczęły już naukę czytania. Mogą służyć ponadto dzieciom starszym, których rozwój przebiega nieharmonijnie albo jest globalnie opóźniony. Historyjki mogą być pomocą dydaktyczną do zajęć korekcyjno-kompensacyjnych czy rewalidacyjnych, prowadzonych jednocześnie indywidualnie, jak i z kilkorgiem dzieci. Maluchy mogą układać je też w domu, bawiąc się z rodzicami.
Autorzy: Małgorzata Barańska
EAN: 9788371344312
Format: 22x30,5 cm
liczba stron: 37
ISBN: 9788371344312
Oprawa: teczka
Rok wydania: 2010
Wydawnictwo: Harmonia
Historyjki podzielono ze względu na stopień trudności na trzy poziomy, po siedem historyjek w każdym poziomie. Różnica w poziomie trudności polega z zasady na długości pytań i odpowiedzi oraz budowie wyrazów.
Dziecko - pracując z pomocą dorosłego albo pod jego kontrolą - powinno przyjrzeć się uważnie wszystkim trzem obrazkom należącym do jednej historyjki, a następnie ułożyć je w adekwatnej kolejności. Następnie powinno przeczytać pytania i dobrać do nich odpowiedzi. Ułożone historyjki nauczyciel może użyć do ćwiczeń w czytaniu, rozwijaniu mowy czynnej, a zwłaszcza umiejętności mówienia zdaniami, opowiadania. Historyjki obrazkowo-zdaniowe z pytaniami asygnowane są dla dzieci 6-letnich (a choćby młodszych), które rozpoczęły już naukę czytania. Mogą służyć ponadto dzieciom starszym, których rozwój przebiega nieharmonijnie albo jest globalnie opóźniony. Historyjki mogą być pomocą dydaktyczną do zajęć korekcyjno-kompensacyjnych czy rewalidacyjnych, prowadzonych jednocześnie indywidualnie, jak i z kilkorgiem dzieci. Maluchy mogą układać je też w domu, bawiąc się z rodzicami.
Autorzy: Małgorzata Barańska
EAN: 9788371344312
Format: 22x30,5 cm
liczba stron: 37
ISBN: 9788371344312
Oprawa: teczka
Rok wydania: 2010
Wydawnictwo: Harmonia