Pozycja ta powstała z myślą o nauczycielach, terapeutach i rodzicach uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim. Posiada ona treści nauczania i oczekiwane osiągnięcia ucznia klas IV–VI. Umożliwia stosowanie różnorodnych rozwiązań merytoryczno-metodycznych, zezwala na swobodę w zakresie doboru zagadnień, ćwiczeń, materiału, celów, zadań oraz metod i form pracy wspomagających proces uczenia się i wychowania. Ze względu na specyfikę zaburzeń w upośledzeniu umysłowym w stopniu lekkim układ treści ma charakter spiralny, czyli do poszczególnych cykli tematycznych powraca się, aby je pogłębić, powiększając zakres wiedzy i opanowania umiejętności, efektywności i nawyków, takich jak: podstawowe wiadomości o życiu społecznym i przyrodniczym najbliższego otoczenia, umiejętność czytania i pisania i wykonywania podstawowych działań arytmetycznych, znajomość prostych figur geometrycznych, posługiwanie się prostymi narzędziami i przyborami oraz przestrzeganie zasad higieny i troska o własne zdrowie.
Podtytuł: w szkole podstawowej masowej lub szkole specjalnej dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim
ISBN: 9788371343414
Kod paskowy: 9788371343414
Wydanie: 1
Rok wydania: 2010
Kod wydawcy: 20672
Miejscowość: Gdańsk
ilość stron: 152
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 16.5x23.5cm
Głębokość (mm): 8
Waga: 0.253
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka
Podtytuł: w szkole podstawowej masowej lub szkole specjalnej dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim
ISBN: 9788371343414
Kod paskowy: 9788371343414
Wydanie: 1
Rok wydania: 2010
Kod wydawcy: 20672
Miejscowość: Gdańsk
ilość stron: 152
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 16.5x23.5cm
Głębokość (mm): 8
Waga: 0.253
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka